Hoi dames,
Wij zijn nog niet uit de naam, hebben wel een lijstje maar dit wisselt nog vaak 🫣
Hebben jullie al een naam gekozen?
Lijkt me leuk om hier met elkaar namen of lijstjes te delen en elkaar te inspireren!
Wij verwachten een jongen. Ons lijstje op dit moment🩵
Floris
Jake
Mees
Wies
Abel (twijfel ivm verkleining Abeltje(vreselijk🤣))
Wes
Jort
Als het een jongen was geworden had het Odin of Owen geworden helaas hebben vrienden ons hun zoontje ook Odin genoemd nadat we het hierover hebben gehad.. dus toen hebben we besloten voor Owen te gaan mocht het een jongen worden. Meisjes naam hou ik nog even voor mezelf want we krijgen een meisje🩷 maar deze naam die ze krijgt hebben we al jaren geleden bedacht 🥰
Ik vind Jake leuk!
Wij zijn er ook uit. Wat namen die het niet geworden zijn: Sil, Lex, Vince, Miles, Mason, Eden, Seth. Ook mooi: Lucca, Luuc, Sem, Senn, Nathan, Jaxx,...
Maes spreek je uit als Maas, het is ook een biermerk
AE is de lange E, kijk maar naar Phaedria, Laetitia, etc. Het zou ook idd kunnen alsin Maerten(maarten) of Maes (Maes). Maar dat jij zegt "je spreek het uit als" klopt niet :)
Super schattig, Marie! Leuk! Mag ik vragen waarom je het al deelt? Je ziet ...
Natuurlijk mag je dat vragen. Bij onze tweede hebben we het ook al gedeeld en dat beviel ons wel. We zijn niet zo van ‘tradities’ en willen het een beetje anders doen. Het is hilarisch genoeg iets typisch Nederlands om het geheim te houden. Veel andere landen delen het gewoon al.
(Haha, dit was mijn spreekbeurt😂)