47 Reacties

5 dagen geleden

Wij gaan voor Maes🩷

5 dagen geleden

Wij hadden Noah maar gaan nu toch voor Zayne☺️

5 dagen geleden

Wij hebben al een leuke meisjesnaam 🩷 Ik vind van jouw lijstje Floris, Mees en Abel leuk! Abeltje vind ik juist schattig 🤭

5 dagen geleden

Als het een jongen was geworden had het Odin of Owen geworden helaas hebben vrienden ons hun zoontje ook Odin genoemd nadat we het hierover hebben gehad.. dus toen hebben we besloten voor Owen te gaan mocht het een jongen worden. Meisjes naam hou ik nog even voor mezelf want we krijgen een meisje🩷 maar deze naam die ze krijgt hebben we al jaren geleden bedacht 🥰

5 dagen geleden

Reactie op kuss_ies

Wij gaan voor Maes🩷
Als meisjesnaam? 😍

5 dagen geleden

Reactie op BriljanteCactus195955

Als meisjesnaam? 😍
Ehh nee jongen, je zegt gewoon Mees, meisjes naam zou Miya-Ilayda, of Maria-Ilayda zijn (als 1 voornaam)

5 dagen geleden

Reactie op kuss_ies

Ehh nee jongen, je zegt gewoon Mees, meisjes naam zou Miya-Ilayda, of Maria ...
Gaaf! Ik dacht het, omdat er een roze hartje achter stond. Hele mooie naam. Ik heb het nog weinig zo gezien. Origineel 😍🥰

5 dagen geleden

Ik vind Jake leuk! Wij zijn er ook uit. Wat namen die het niet geworden zijn: Sil, Lex, Vince, Miles, Mason, Eden, Seth. Ook mooi: Lucca, Luuc, Sem, Senn, Nathan, Jaxx,...

5 dagen geleden

Zijn er nog leuke, korte meisjesnamen? 🩷

5 dagen geleden

Meyli, May, Miya, Liv, Lexi, Dean (deejan, naam in onze vrienden kring) Maeve, Lea, Do, Pleun, Kiki, Mikki

5 dagen geleden

Lexi Millie Kiki Was ons meisjes lijstje 💕

5 dagen geleden

ALs het een meisje was geworden was het Sienna Salina geworden. Maar het word een jongetje dus Jazz Dev (spreek je uit als Dieuw, is Hindoestaans)

5 dagen geleden

Reactie op kuss_ies

Wij gaan voor Maes🩷
Maes spreek je uit als Maas, het is ook een biermerk

5 dagen geleden

Wij gaan voor Marie! De final name delen we ook gewoon. Sommige mensen vinden dat vreemd, andere heel leuk!

5 dagen geleden

Reactie op Prax

Maes spreek je uit als Maas, het is ook een biermerk
AE is de lange E, kijk maar naar Phaedria, Laetitia, etc. Het zou ook idd kunnen alsin Maerten(maarten) of Maes (Maes). Maar dat jij zegt "je spreek het uit als" klopt niet :)

5 dagen geleden

Reactie op dbdb27745

Wij gaan voor Marie! De final name delen we ook gewoon. Sommige mensen vind ...
Super schattig, Marie! Leuk! Mag ik vragen waarom je het al deelt? Je ziet het idd steeds vaker ☺️

5 dagen geleden

Onze zoon heet Jake en krijgen nu weer een jongen.. Wij hebben nog geen idee wat er leuk bij past, zo lastig😫

5 dagen geleden

Reactie op WifeyDP_

Super schattig, Marie! Leuk! Mag ik vragen waarom je het al deelt? Je ziet ...
Natuurlijk mag je dat vragen. Bij onze tweede hebben we het ook al gedeeld en dat beviel ons wel. We zijn niet zo van ‘tradities’ en willen het een beetje anders doen. Het is hilarisch genoeg iets typisch Nederlands om het geheim te houden. Veel andere landen delen het gewoon al. (Haha, dit was mijn spreekbeurt😂)

5 dagen geleden

Reactie op WifeyDP_

Super schattig, Marie! Leuk! Mag ik vragen waarom je het al deelt? Je ziet ...
Wij delen het ook gewoon, ook bij Milan van 7 gedaan en Matthy van 1,5, bij ons zijn er geen geheimen, we zijn trots op de namen :)

5 dagen geleden

Als het een meisje zou worden, gingen we voor Mila, maar we krijgen een jongetje en dat wordt Atilla🩵🩵