19 Reacties

één maand geleden

Ik was al helemaal blij dat ik amper kwaaltjes had. Maar ben nu 6+1 en ze beginnen langzaam te komen. Borsten doen pijn (vooral snachts) ochtend misselijkheid, pijnlijke darmen.. en volgens mijn partner stemmingswisselingen 😂😂

één maand geleden

Ik was al helemaal blij dat ik amper kwaaltjes had. Maar ben nu 6+1 en ze b ...
Ahh haha! Ik vind het soms juist heel rot dat ik zo weinig voel. Vraag me dan echt af of het nog wel goed zit ivm eerdere missed abortion!

één maand geleden

Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die is opgeblazen als een luchtballon. 😩😩 's ochtends gaat het allemaal nog wel, maar na de middag en in de avond kan je me rollen. Ik heb er ook echt last van. Ik lijk wel al 20 weken zwanger. Ook al 2 kilo aangekomen en ik eet gewoon normaal. Zelfs nog gezonder.

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Ahh haha! Ik vind het soms juist heel rot dat ik zo weinig voel. Vraag me d ...
Dat kan ik ook begrijpen! Ik zou dat pas hebben als mijn borsten helemaal geen pijn meer doen😳 Oh en mijn eetlust is weg🤢 al vanaf de positieve test. Kan mijn broeken niet meer aan (door mijn darmen) maar wel 3kg afgevallen🥲

één maand geleden

Hier vooral vermoeidheid en "mwha" gevoel. Niet zozeer misselijk, maar gewoon niet lekker voelen.

één maand geleden

Dat kan ik ook begrijpen! Ik zou dat pas hebben als mijn borsten helemaal g ...
Hmm ja dat is ook zo! Dit heb ik ook! Soms wel een extreem snoerend honger gevoel in m’n maag, maar echt honger heb ik niet. Ik ben ook kilo kwijt maar mn broeken zitten inderdaad ook niet lekker door een opgezette buik!

één maand geleden

Ik had tot 6,5 week nergens last van, maar de laatste dagen is de misselijkheid volop gestart en moet ik blijven eten om me goed te voelen. Nog steeds gezegend dat het hierbij blijft hoor

één maand geleden

Reactie op LM1992

Ik had tot 6,5 week nergens last van, maar de laatste dagen is de misselijk ...
Ai! Ja het kan zo uit het niets beginnen lees ik vaker 🙈

één maand geleden

Hier veel last van misselijkheid helaas. Braken en overgeven. Hopelijk gaat dat snel weg 🤞🏻

één maand geleden

Reactie op Elineexx

Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die is opgeblazen als een lucht ...
Precies dit! Dus je bent niet de enige

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Ahh haha! Ik vind het soms juist heel rot dat ik zo weinig voel. Vraag me d ...
Ik ben hier zo ontzettend bang voor.. had even paar dagen kwaaltjes (maar echt minimaal) maar zelfs m’n borsten doen haast geen pijn meer. Hoe kwam je hierachter? Hopelijk voor jou nu alles goed! 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op charlieb89

Ik ben hier zo ontzettend bang voor.. had even paar dagen kwaaltjes (maar e ...
Jaa het is allemaal super onzeker en eng. Ik had 2 goede echo’s gehad met kloppend hartje. Met 8 weken is het helaas gestopt met kloppen kwamen we achter bij de echo.. verder niets gemerkt. Dat is helaas het ‘gevaar’ van een missed abortion.

één maand geleden

Ik ben 6 weken vandaag, al langere tijd van gevoelige borsten en af en toe misselijk zijn. Nu ben ik vooral echt dood en dood moe. Er komt niet uit me handen pfoe

één maand geleden

Ik ben 6 weken en 6 dagen en sinds 2/3 dagen behoorlijk misselijk. Het komt echt in vlagen. Ben ook op vakantie en dan ben je niet in je eigen huis en omgeving wat het even erger maakt. Vandaag in huilen uitgebarsten. Heb het zwaar! Ik moet steeds “bijna” kotsen, maar durf niet er aan toe te geven. Ik heb sinds mijn jeugd een enorme angst voor overgeven. Ik krijg letterlijk paniekaanvallen en moet keihard huilen als een baby. Iemand tips? 🥹 verder ben ik heel moe dus moet iedere dag een dutje doen!

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Jaa het is allemaal super onzeker en eng. Ik had 2 goede echo’s gehad met k ...
Ah heel naar ook :( vk zegt ook dat ik me niet gek moet laten maken en dat ik moet afwachten tot de echo. Ben nu op vakantie en dat scheelt iets maar veel minder genieten dan ik normaal zou doen. We blijven hoop houden 🙏🏻 voor jou snel een eerste echo?

één maand geleden

Reactie op charlieb89

Ah heel naar ook :( vk zegt ook dat ik me niet gek moet laten maken en dat ...
Het is ook lastig hoor! Ik heb nu bijvoorbeeld helemaal geen kwaaltjes meer en dat maakt me ook bang. Ik heb met 4 weken en 6 dagen een echo gehad ivm bloedverlies. Toen was er een vruchtzakje te zien. Dinsdagavond heb ik opnieuw een echo met 6 weken!

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Het is ook lastig hoor! Ik heb nu bijvoorbeeld helemaal geen kwaaltjes meer ...
Ja snap ik! Ik ga voor je duimen!! Heb ik zelf ook. Het afwachten is zo naar.. ik kon niet bij m’n vk terecht voor echo tot eind sept maar heb nu ergens anders een echo kunnen plannen met 8w 5d. Ben nu 7 weken en ook ergens nergens meer last van.. vooral ook gek omdat het m’n vorige zwangerschap zó anders was. Je gaat toch vergelijken. 🙈

één maand geleden

Vandaag weer ziek thuis van werk helaas. Ik ben sinds gister bijna heel de dag aan het braken en zo ontzettend misselijk. Als ik wil overgeven komt er niks 😭

één maand geleden

Reactie op yasmine24

Ik ben 6 weken en 6 dagen en sinds 2/3 dagen behoorlijk misselijk. Het komt ...
Ah ik ken je angst! En bij mijn vorige zwangerschap heb ik echt 0 misselijkheid gehad. Nu 7w en ook sinds 2 dagen. Ik heb direct suprimal gekocht en dat lijkt wel te werken. Dat zijn gewoon teistabletjes, dus die kan je op vakantie vast ook halen bij de apotheek 🙏🏻 download anders even de medimama app dan zie je exact wat je wel en niet mag nemen.