7 Reacties

2 maanden geleden

Ik drink smoothies en shakes. En daar waar ik dan kan eten, doe ik dat. Afgelopen dagen zo ongelofelijk misselijk geweest van zowel niet als wel eten dat ik alleen maar geslapen heb. Is een fase waar we doorheen moeten..

2 maanden geleden

Hi Emma! Heb je wel dorst? Eventueel zou je een smoothie kunnen maken om wat groente/fruit in te doen. Dan krijg je toch wat extra binnen. Soepen werken bij mij altijd heel goed.. dat krijg ik wat makkelijker weg 🤓

2 maanden geleden

Reactie op happyhelen

Hi Emma! Heb je wel dorst? Eventueel zou je een smoothie kunnen maken om wa ...
Dankjewel voor je tip !! Drinken gaat makkelijk dus zal ik dat eens gaan proberen

2 maanden geleden

Herkenbaar! Vaak geen zin in maar als ik eenmaal eet vind ik het meestal echt lekker en voel ik me ook een stuk beter.

2 maanden geleden

Herkenbaar, heb vorig jaar (zonder zws) de hulp van een dietist gezocht voor goeie tips en stopk achter de deur toen ik moest aankomen. Iedereen mag vier uur/sessier per jaar vanuit de basisverzekering doen, dus dat zou ik vooral gebruiken!

2 maanden geleden

Ik heb met name dat ik het gevoel heb dat m’n keel ‘dicht’ zit oid, kan het niet zo goed uitleggen. Vaak vanaf ‘‘s ochtends tot een uur of 14/15 ‘‘s middags. Vanwege ondergewicht de huisarts gebeld omdat ik normaal een extreem grote eter ben maar op geen mogelijke manier aan kom (wat ook klachten geeft zoals lage bloeddruk, duizelig etc, maar er is geen oorzaak, zo is mijn lichaam gewoon). Nu start ik ‘‘s ochtends met een gember shotje gemixt met water en ijsblokjes en wat beschuiten. Dit lijkt te helpen. Huisarts geeft aan dat ik suprimal kan slikken dat blijkt bij veel vrouwen heel erg goed te werken. Dit zijn pillen tegen reisziekte die je gewoon bij de drogist kunt kopen.

2 maanden geleden

Herkenbaar! Niks is lekker of interessant genoeg om te kopen. Ik eet uit noodzaak (ik herken dit btw totaal niet van mijn 1e zwangerschap van mijn zoontje)