8 Reacties

2 maanden geleden

Ik ook hoor, wat helpt is iets zoutigs zoals drinkboullion/opkikker. Werkt bij mij als een charm!

2 maanden geleden

Dat heb ik inderdaad ook heel erg 😮 erg akelig

2 maanden geleden

Same here! Vooral als ik opsta of juist ga liggen (hetzalwel?!). Maaar ook als ik gewoon zit en juisst al even mijn rust pak. Oh well!

2 maanden geleden

Hier ook en tijdens m’n vorige zwangerschap ook. De suikervrije zoutje dropjes hielp toen bij mij redelijk goed en nu weer! De hitte werkt natuurlijk ook niet mee met de duizeligheid. Succes ermee!

2 maanden geleden

Heb ik ook ontzettend last van, kan soms echt bijna van m’n stokkie gaan. Goede tips over de dropjes! Is ook geen straf;)

2 maanden geleden

Ik heb er helaas ook last van. Probeer echt op te letten dat ik rustig op sta enzo maar soms vergeet ik het wel eens. Heel naar gevoel.

2 maanden geleden

Ik ook sinds gisteren, alsof ik ladder zat was

2 maanden geleden

Reactie op sooph1

Hier ook en tijdens m’n vorige zwangerschap ook. De suikervrije zoutje drop ...
Zoo ik heb zout cravings sinds deze week! Ik at jaren vegan, dit jaaar ivm ziekte wel weer ei en zuivel, en nu wil ik ineens vis en zeekraal dus dat heb ik gehaald en ondanks de sterke geur klaargemaakt (ohhh jummie en halleluja!). Schoonzus zei dat ze ook zout cravings had, maar ook specifiek gejodeerd, dus alleen maar vis en alles wat daar maar zwemt en groeit xD. Ik vind het wel een grappige craving, iig vrij gezond, zolang ik niet té veel zout eet natuurlijk. En misschien heeft het ook wel met de onbewuste behoefte aan een iets hogere bloeddruk te maken.