6 Reacties

2 maanden geleden

Hoihoi. Ik heb hier ook last van sinds gister. Ik heb ook ervaring met een eerdere miskraam en dat begon ook zo... In deze vroege stadium is de kans 50% dat het fout gaat. Maar dus ook 50% dat het goed gaat. Zolang het nog licht is, is er weinig aan de hand. Pas als het rood word en meer en met stolsels dan is het vaak geen goed teken Het kan evt ook een innestelingsbloeding zijn wat je nu hebt

2 maanden geleden

Hi Suus, Ik had vorige week ook mini druppels en sinds gisteren een stuk meer en buikpijn. Bij mij is het hoogstwaarschijnlijk een miskraam. Ik wilde het ook vertellen aan familie maar nu wacht ik dus nog. Ik wil niet zeggen dat jij hetzelfde meemaakt maar omdat je ook aangeeft over je borsten zou het wel mogelijk kunnen. Anders kan je natuurlijk ook gewoon spotting hebben en dat kan geen kwaad! Niet van het ergste uitgaan. Misschien nog even wachten met het aan je familie vertellen?

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde vandaag ook ongeveer 5 weken. Zo shit :( ook 3 eerdere miskramen mee gemaakt en daarna een gezond kindje!

2 maanden geleden

Eerste weken vaker gehad vaak door te ver wandelen//ontlasting, niezen/ seks als het gewoon weer afneemt dan is het naw een.gesprongen.vaatje door extra doorbloeding baarmoedermond

2 maanden geleden

Ik heb nu hetzelfde bij 5+4 weken. Hebben jullie het nog steeds? Gister heel licht bloeding bij het afvegen en vandaag heel licht bruine afscheiding bij het afvegen.

2 maanden geleden

Reactie op E196

Ik heb nu hetzelfde bij 5+4 weken. Hebben jullie het nog steeds? Gister hee ...
Ik ben uiteindelijk meer gaan bloeden en is een miskraam geworden helaas. Bloed nog steeds (3 weken inmiddels dus..). Ik heb nooit bruin bloed gehad trouwens