5 Reacties

één maand geleden

En mijn vraag natuurlijk: wie heeft dit nog meer heel sterk? (Of bij een jongen)

één maand geleden

Ik dacht dus eerst heel sterk ook een meisje. Mijn partner ook. (Hij denkt dat nog steeds) Familie collega’s en vrienden allemaal niet echt een voorgevoel terwijl mijn schoonvader bij mijn schoonzusjes heel sterk een gevoel had die ook klopte. Ik zelf denk nu steeds meer een jongen. Heb er ook heel duidelijk over gedroomd.

één maand geleden

Ik voel heel erg dat we opnieuw een jongen krijgen! Ik weet niet hoe dat komt. Ook heel mijn omgeving denkt dat het een jongen gaat zijn. Op dag van ovulatie hebben wij seks gehad en zogezegd is de kans dan groter op een jongen (als je liever een meisje hebt zou je beter een aantal dagen voor ovulatie voor het laatst seks hebben want de vrouwelijke spermacellen zouden langer overleven dan de mannelijke. De mannelijke zijn dan weer sneller). Geen idee of dat wetenschappelijk is, maar ik kom dat toch regelmatig tegen. Wij hebben alleszins niet geprobeerd voor een jongen ofzo 🥲 Beide geslachten zeer welkom, voor mijn zoon heb ik een voorkeur voor een jongen. De 11 weken echo van mijn zoon en van dit kindje lijken zo enorm hard op elkaar dat ik echt verbaasd ga zijn moest dit toch een meisje worden.

één maand geleden

Reactie op BabyApril25

Ik dacht dus eerst heel sterk ook een meisje. Mijn partner ook. (Hij denkt ...
Dit had ik bij de eerste ook! En mijn droom klopte haha! Ik hoop nu ook snel een droom te krijgen, want ik ben veelste nieuwsgierig wat we nu mogen krijgen🩵🩷

één maand geleden

Reactie op sarahneve92

Dit had ik bij de eerste ook! En mijn droom klopte haha! Ik hoop nu ook sn ...
Oeeeh spannend!! Wil het zo graag weten