9 Reacties

24 dagen geleden

Hoeveel weken bn je? Ik heb het nu met 7+ 5 w extreem trek.. terwijl de meeste misselijk zijn馃槄

24 dagen geleden

Reactie op SfeervolleAlbatros278259

Hoeveel weken bn je? Ik heb het nu met 7+ 5 w extreem trek.. terwijl de mee ...
Ik ben nu 12 weken. Ik had tot de 10e week weinig trek, maar dat is helaas omgeslagen 馃

24 dagen geleden

Reactie op SfeervolleAlbatros278259

Hoeveel weken bn je? Ik heb het nu met 7+ 5 w extreem trek.. terwijl de mee ...
Had ik toen ook maar zit nu op 8+5 dagen en nu wel elke keer hartstikke misselijk dus 馃槵馃槵馃槵

23 dagen geleden

Ik heb ook een constant knagende honger. Ik eet ook meer dan normaal want anders word ik weer misselijk. Het hoort er allemaal bij denk ik dan maar馃槄.

23 dagen geleden

Zoals bij de 2e , ook nu 0,0 eetlust.. alleen in de ochtend echt trek maar na 12.00 compleet geen eetlust .. bij de vorige zwangerschap 0 kilo aangekomen en na de bevalling 15 kilo lichter.. die er daarna wel snel weer aanvlogen hoor hahaha

23 dagen geleden

Ik at sws al te veel calorie毛n voor mn zwangerschap (ik heb een klein beetje ondergewicht, dat kon ik op peil houden met te veel calorie毛n) en nu nog steeds veel maar nu vliegen de kilo鈥檚 er aan. Jammer dan hoor, dat zie ik na de zwangerschap wel weer. Ik eet gewoon veel en waar ik zin in heb 馃槃

23 dagen geleden

Reactie op mm0320

Ik at sws al te veel calorie毛n voor mn zwangerschap (ik heb een klein beetj ...
Hahah heel herkenbaar, ook altijd ondergewicht gehad en op peil gehouden met veel calorie毛n. Nu 13.3 weken zwanger en de kilo鈥檚 vliegen erbij; ik zie het als win win en let totaal niet op hoeveel ik eet haha. Hopen dat het er na de zwangerschap iets aanblijft zitten 馃槀馃崁

22 dagen geleden

Ik heb ook de hele tijd honger en ik word misselijk als ik niets eet. Ik vind het heel moeilijk omdat ik ooit een eetstoornis heb overwonnen. Voor mijn gevoel ben ik de hele dag aan het eten. Ik probeer het wel echt bij gezonde dingen te houden, zelf gemaakte gezonde wafels, bakje yoghurt met fruit, een crackertje.. ik had dit bij mijn eerste ook en dat ging toen uiteindelijk wel minder worden geloof ik na het eerste trimester.

21 dagen geleden

Ik eet ook meer (en vooral vaker eigenlijk) dan normaal. Ontbijt, vroege lunch, tweede lunch, snacken, avondeten.. en dan houd ik me na het avondeten in ;). Het stomme is dat ik veel zin heb in zoute dingen, zoals instant noodles, echt rotzooi natuurlijk..