23 Reacties

17 dagen geleden

Geen ervaring.. maar bel je verloskundige!

17 dagen geleden

Ik heb het bij alle 3 de zwangerschappen gehad. Hele stolsels, heftige buikkrampen, flink wat bloed. Het kan een miskraam zijn worden/zijn maar dat hoeft niet. Ik heb 2 kerngezonde kids van 12 en 10 en nr 3 is overweg. Ook vorig weekend heftige krampen en bloedverlies, maar vd week op de echo zag alles er nog goed uit. Het beste kan je even je VK bellen.

17 dagen geleden

Ik heb dit afgelopen zondag op maandag nacht ook gehad, ik had toevallig al een afspraak staan om 10:20 op maandag. Ik had ook steken en krampen in mijn buik. Ik dacht ook dat het goed mis was! Gelukkig was er niks aan de hand en was na 1,5 dag het bloedverlies voorbij!💕 Er hoeft dus zeker niks aan de hand te zijn, wat hopelijk ook voor jou geld!

17 dagen geleden

Hoe is het nu?

17 dagen geleden

Reactie op Nathalieprezzy

Ik heb het bij alle 3 de zwangerschappen gehad. Hele stolsels, heftige buik ...
Fijn om te lezen dat het ook niks hoeft te betekenen. Gelukkig dat alles goed is ❤️

17 dagen geleden

Reactie op noaw123

Ik heb dit afgelopen zondag op maandag nacht ook gehad, ik had toevallig al ...
Dank je wel voor je berichtje! Gelukkig was er niks aan de hand❤️ Ik heb dalijk om 12:00 een afspraak in het ziekenhuis om het toch even te checken. Spannend 🥺

17 dagen geleden

Reactie op Mijsie

Hoe is het nu?
Lief dat je het vraagt! Ik heb straks om 12:00 een afspraak in het ziekenhuis, ze willen het toch even checken. Nog steeds kramp en bloedverlies 😣

17 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Lief dat je het vraagt! Ik heb straks om 12:00 een afspraak in het ziekenhu ...
Hé jeetje wat spannend zeg. Hopelijk valt het mee! Laat je het weten? Succes, ik hoop dat alles oké is 🤎

17 dagen geleden

Ik duim voor je dat alles goed is!

17 dagen geleden

En?

17 dagen geleden

Hey lieve dames, dank jullie wel voor jullie zorgen. Echt lief ❤️ In het ziekenhuis ging ze inwendig kijken en gelukkig alles goed met de baby! Maar naast de baby, was een lege vruchtzak te zien. Het blijkt dus dat het er 2 waren. Het bloed en de krampen zijn dus waarschijnlijk gewoon de miskraam van die 2e. Ik ben er echt van geschrokken. Verder zag het er allemaal goed uit, klopt het hartje mooi en beweegt de baby veel. Ik hoop dat het lege vruchtje geen invloed heeft op de baby 🥺

17 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Hey lieve dames, dank jullie wel voor jullie zorgen. Echt lief ❤️ In het zi ...
Ach wat schrikken zeg, maar wat fijn dat alles goed is! Niet teveel zorgen maken als alles er verder goed uit ziet! ❤️

17 dagen geleden

Reactie op Mijsie

Ach wat schrikken zeg, maar wat fijn dat alles goed is! Niet teveel zorgen ...
Ja dat was echt even schrikken! Had dat helemaal niet verwacht. Maar het komt vast allemaal goed 😍

16 dagen geleden

Bij mij is dit ook begonnen vorige week maandag. 2x een heftige bloeding gehad waarbij het er in stralen uit liep. Echo zag er goed uit bij de verloskundige, maar ze zagen wel bloed zitten in de baarmoeder. Zagen ze dat bij jou toen ook bij de verloskundige? Ik heb nu al bijna een week bloedverlies (nu meer oud bloed) en kan donderdag pas naar het ziekenhuis. 1.5 week later dus dan dat het was begonnen. Vraag me af of er dan nog iets te zien is, maar ja.. had de verloskundige niet al eerder gezien dat er twee vruchtzakjes waren?

16 dagen geleden

Reactie op AnneSch

Bij mij is dit ook begonnen vorige week maandag. 2x een heftige bloeding ge ...
Wat spannend allemaal hè! Ik ben nu ook flink aan het bloeden. Ik weet dat het goed zit met de baby, maar toch word ik er onrustig van. Gelukkig zag het er goed uit bij jou ❤️ Heb en ze ook gezegd wat de oorzaak is bij jou het bloed? En nee, ik heb maar 1 keer vroeg een inwendige echo gehad en verder alleen maar via de buik. In het ziekenhuis zei mevrouw dat het via de buik niet te zien is, omdat het niet ontwikkeld is. Inwendig zag ik het ineens duidelijk 🥺 Daarom hebben ze het over het hoofd gezien bij de verloskundige denk ik..

16 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Wat spannend allemaal hè! Ik ben nu ook flink aan het bloeden. Ik weet dat ...
Nee weten ze nog niet. Daarom ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis, maar ik begreep van de verloskundige dat bloedverlies tijdens de zwangerschap vaak een ongrijpbaar iets is en ze geen oorzaak kunnen vinden. Dus grote kans dat ze het in het ziekenhuis ook niet weten, maar vind het wel fijn dat er dan iig naar gekeken is. Ik word ook onrustig van het bloedverlies ook al heb ik een goede echo gehad vorige week. Het voelt erg onzeker allemaal 😔 en omdat ik de baby niet voel heb je ook geen idee wat er van binnen gebeurt..

16 dagen geleden

En ze vaak geen oorzaak kunnen vinden*

16 dagen geleden

Reactie op AnneSch

Nee weten ze nog niet. Daarom ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis, maa ...
Echt heel vervelend 🥺! Ik heb wel gehoord dat bloedverlies heel veel voor komt bij ons termijn. Dat het meestal niks ergs is. Maar ik snap je onrust heel erg. Ik hoop dat ze de oorzaak vinden en ze jou gerust kunnen stellen. Het blijft spannend en het zou inderdaad makkelijker zijn als we het kindje voelen 😣

3 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Echt heel vervelend 🥺! Ik heb wel gehoord dat bloedverlies heel veel voor ...
Is het bloedverlies bij jou inmiddels gestopt? Hier is het weer begonnen donderdag. Echter wel oud bloedverlies, maar hoewel ik bloed ben verloren zag ik gisteren op de echo dat er nog steeds een flink hematoom zit in de baarmoeder en dit niet kleiner is geworden. Komende tijd blijft erg onzeker zegt de verloskundige. Lastig om mee om te gaan 😔

2 dagen geleden

Reactie op AnneSch

Is het bloedverlies bij jou inmiddels gestopt? Hier is het weer begonnen do ...
Jeetje wat naar! 🥺 Hoe kan dat nou?? Ik snap dat het lastig is om hier mee om te gaan 😢 Wanneer zijn ze hier achter gekomen? Ze zijn er bij mij in het ziekenhuis achter gekomen dat ik een vanishing twin had. Het was dus een soort miskraam. Het kan zijn dat het 2e vruchtzakje mee is gekomen, zelf oplost of dat er een kleine placenta mee komt met de bevalling. 😓