19 Reacties

17 dagen geleden

Dat er vrouwen tegen teen pregnancy zijn***

17 dagen geleden

Ik ben zelf 28 dus een twenty moeder haha maar zit ook nog op school! Gewoon lekker negeren en juist ervan genieten. Mensen blijven helaas een mening houden ook naar oudere mensen die op school zitten!

17 dagen geleden

hii ik ben zelf ook 18 als je wil kunnen we socials delen

17 dagen geleden

Reactie op mylene123

Ik ben zelf 28 dus een twenty moeder haha maar zit ook nog op school! Gew ...
Dat is wat ik probeer te doen, het is ook dat in sinds mijn zwangerschap vrienden ben kwijt geraakt en bijna in me eentje ben daar zit ik echt niet op te wachten Ookal hoor ik sterk op mijn voeten te staan

17 dagen geleden

Reactie op jeneavah

Dat is wat ik probeer te doen, het is ook dat in sinds mijn zwangerschap vr ...
Vrienden komen en vrienden gaan helaas maar de echte blijve ... ben ook veel vrienden verloren helaas .. Je mag mij altijd een berichtje sturen en alz je dichtbij woont kunnen we altijd afsprken!

17 dagen geleden

Hoi! Ik was een tienermoeder, zwanger met 18 en net 19 toen ik mijn dochter kreeg. Ik zat ook op school, deed volwassenenonderwijs en zat in mijn examenjaar havo, maar kon door mijn uitgerekende datum mijn eindexamen niet doen. Ik weet wat je doormaakt. Je bent één van de weinigen, waarschijnlijk de enige dame op school die zwanger is. Er gebeuren allemaal nieuwe dingen in je lichaam, wat straks ook nog gaat veranderen. Iedereen kan straks zien dat jij zwanger bent. En dat brengt allemaal onzekerheden met zich mee. Maar weet je, het feit dat jij een kindje krijgt en doorgaat met je opleiding, laat zien hoe dapper jij bent, omdat dat echt niet makkelijk is. Het is makkelijker om te stoppen met school toch? Jouw vrienden zullen bij je blijven als ze het echt met je menen. Draag je zwangerschap met trots en als iedereen buiten zit te roken en jij niet, weet dan dat jij de verstandige keuze maakt voor jou en je kindje. Ik heb ook met mijn dikke buik rondgelopen op school. Ik heb de roddels gehoord en de mensen zien kijken. Weet je wat ik deed? Ik glimlachte naar ze en liep door. Ik raakte mensen kwijt van wie ik dat nooit had verwacht, maar kreeg er een paar hele lieve mensen voor terug. Nee, dat is niet altijd makkelijk, maar hou voor ogen dat jij straks je kindje hebt, met je vriend en de mensen om je heen die je wel helpen. Ik ben nu 38, mijn dochter is bijna 20 en mijn allerbeste vriendin. Dáár doe je het voor. 😘

17 dagen geleden

Reactie op Wondertje0425

Hoi! Ik was een tienermoeder, zwanger met 18 en net 19 toen ik mijn dochter ...
O m g dat einde geeft me tranen in me ogen🥹 ik zie me kindje sws al als een blessing ik ben gwn super gevoelig voor andere mensen hun mening vooral negatieve dingen nu ook al zwanger heb ik echt het hoogtepunt van emotioneel bereikt maar ik doe me best voor mijn baby

17 dagen geleden

Dat begrijp ik. Het is ook echt klote met momenten. Hormonen helpen niet mee. Ik heb ook gehuild en me eenzaam gevoeld. Die negatieve haters zullen er altijd zijn, dus jij zult daar een weg in moeten vinden. Waarom dan niet met je buik naar voren en een glimlach op je gezicht? Jij hebt iets wat zij niet hebben en dat pakken ze echt niet van je af, hoe negatief ze ook zijn. 😉 Ik weet het, het is zwaar en je zult momenten hebben dat je alles eruit huilt, maar probeer jezelf er snel weer bovenop te krijgen door te blijven denken aan die zegen in je buik. Je zult zien dat jij er uiteindelijk anders in gaat staan. Promiss 🤗

17 dagen geleden

Reactie op Wondertje0425

Dat begrijp ik. Het is ook echt klote met momenten. Hormonen helpen niet me ...
Aww je helpt me echt🥹 Thankyou💗

17 dagen geleden

Helaas heb ik geen ervaring wat ik kan delen. Wel iemand die dit soort gelijk heeft mee gemaakt in m'n studie jaar maar ook voor haar kind heeft gekozen en haar studie met diploma heeft afgerond. En was mooi om te zien hoe ze werd aangemoedigd door de docenten toen de tijd en haar moeder die haar hielp met zorg voor haar kindje. Maar je mag wel ontzettend trots op jezelf zijn dat je kiest voor je kindje! En dat je ook nog eens de keuze maakt om je diploma te halen. Wat fijn om te lezen dat je steun in je omgeving hebt om je te helpen met je zwangerschap en zorg van je kindje! Nogmaals wees trots op jezelf dat je kiest voor dit wondertje!

17 dagen geleden

Veel succes met je zwangerschap. Mijn zusje is ook een week na haar 19e bevallen van haar eerste kindje. Het was een. Moeilijke tijd met schoonfamilie die haar en de baby niet accepteerden en ook zij heeft veel vrienden verloren. Inmiddels is mijn zusje trotse moeder van 3 knappe kindjes (9jr, 5jr en 1 mnd), is zij gelukkig getrouwd met de papa van alle drie, is haar schoonfamilie bijgedraaid en heeft ze nog twee heel goede vriendinnen uit die tijd. Wat ik wil zeggen is, heb vertrouwen. Na regen schijnt de zon. Misschien nog wel warmer dan daarvoor😘🌞

17 dagen geleden

Knuffel voor jou! Mensen hebben altijd een mening, wat je ook doet en jij bent nu een hele makkelijke om lekker over te roddelen. Geloof in jezelf, wees lief voor jezelf en blijf vooral jezelf, dan zul je ook mensen om je heen verzamelen die bij je passen. Je kan t! Misschien voel je je nu soms eenzaam, het komt goed uiteindelijk!

17 dagen geleden

Reactie op Huijsmuisje91

Veel succes met je zwangerschap. Mijn zusje is ook een week na haar 19e b ...
Dankjewel🥹🥹

17 dagen geleden

Reactie op Saarrow

Knuffel voor jou! Mensen hebben altijd een mening, wat je ook doet en jij b ...
Omd dankjewel 🥹💕

17 dagen geleden

Ik ben zelf 19 en ook zwanger op t hbo. Ik sta er best wel zelfverzekerd in en hoop dat ik ook het jaar gewoon haal! Ik heb het zelf alleen nog niet verteld aan klasgenoten… jij wel?

16 dagen geleden

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap 🥰 Jouw kindje heeft een lieve, sterke mama uitgekozen. ❤️ Wat fijn dat je vriend in beeld is en dat je genoeg mensen om je heen hebt om jou en de baby te helpen. En heel sterk dat je je studie wilt afronden. Weet je: mensen vinden altijd wel iets. Als je jong bent, vinden ze je te jong. Als je ouder bent, vinden ze je te oud. Bedenk maar: "Het is MIJN leven en IK ben de enige die daarover beslist." Naast de papa van jullie kindje natuurlijk. Ik trek me ook vaak te veel aan van andermans mening. Wat mij helpt, is een energetisch tentje om me heen bouwen, zodat ik in mijn eigen energie blijf. En dat andermans energie buiten mijn energie blijft Wat me ook heeft gesterkt, is dit boek. Dit gaat over hoe iedereen haar of zijn leven mag inrichten zoals je wilt. En dat anderen niet voor jou mogen bepalen hoe je leven eruit moet zien. Laat je niks wijsmaken door anderen. Geniet van het wonder in jouw buik. ❤️🥰 Ik wens je een prachtige zwangerschap toe! 😘

16 dagen geleden

Reactie op Lynn23

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap 🥰 Jouw kindje heeft een lieve, ...
🥹dankjewel

16 dagen geleden

Reactie op aytje04

Ik ben zelf 19 en ook zwanger op t hbo. Ik sta er best wel zelfverzekerd in ...
Nope nog niemand op mijn school weet het maar over een paar weekjes gaan ze het wel merken geen idee hoe ik met al die vragen om moet gaan ook

16 dagen geleden

Reactie op jeneavah

Nope nog niemand op mijn school weet het maar over een paar weekjes gaan ze ...
Als mensen te persoonlijke vragen stellen, zou ik zeggen: "Misschien geef ik je zometeen antwoord, maar wil jij misschien eerst vertellen hoe jóuw seksleven is?" 😂