5 Reacties

vorige week

Hier is hij nu al vanaf half 2 wakker. Is alleen maar aan het brabbelen en zeuren. Ik krijg hem maar niet in slaap en als hij idd in he armen slaapt kan ik hem niet weg leggen. Mag zelf niet gaan zitten🫠

vorige week

Tandjes misschien? Hier ook al 3 uur wakker, net een zetpil gegeven en heeft zich daarmee toch maar aan de slaap overgegeven.
Hetzelfde hier. Overdag gaat het nog wel maar snachts.. alleen de eerste 3-4 uur slaapt hij goed in de co sleeper en vervolgens elk uur gehuil en gekrijs. Ik leg hem dan tussenin, moet hem wel nog even 10 minuten vasthouden… en soms dan lukt het ook pas bij poging 3.

vorige week

Hier ook al maanden slecht… maar nu echt drama. Niet meer zelf in slaap vallen, na 45 min weer wakker en dan meerdere keren er heen. Geen speen willen ‘s nachts en slecht drinken. Slaapt al maanden tussen ons in. Van de week paar keer vanaf 03:30 klaar wakker. Geef borstvoeding maar ik wil afbouwen maar dat lukt dus zo ook niet. Hij heeft wel 4 tanden en heb het idee dat nr 5 en 6 er ook aankomen. Helaas geen tips dus..

20 uur geleden

Herkenbaar! Hij slaapt al maanden niet goed.. maar laatste 3 nachten is het nog erger; we hebben nu 1 van ons met hem in logeerbed geslapen want anders bleven we bezig.. na 6x wegleggen gaven we er zelf maar aan toe.. Maar hij is al maanden tussen 19-20u wil die slapen, komt hij tussen 22-23u en dan weer op 3-4u en dan om 6-7u… Dit is al zolang dat ik niet denk dat het slaapregressie is… hopelijk wel het bij ons willen slapen. Maar oh oh ik kan niet wachten tot hij doorslaapt…