58 Reacties

één maand geleden

Hier nu 6 weken zwanger van de twee en nog helemaal niet misselijk geweest. Tuurlijk heel fijn maar maak me dan ook een beetje zorgen of het dan wel goed zit allemaal. Bij de eerste was ik direct bij 5 weken al goed misselijk.

één maand geleden

Ik kreeg een hogere dosis emesafene vandaag maar die mag ik maar twee dagen slikken omdat het anders schadelijk is

één maand geleden

Reactie op Huijsmuisje91

Mijn eerste zwangerschap veel aan de gembercapsules gehad. Nu weer gekocht ...
Welke gebruik je?

één maand geleden

Reactie op Lathyrus

Ik ook aan de suprimal. Word er vooral heel moe en duf van.
Weet nog niet wat ik er van vind. Beleg echt nog wel zo’n vleugje van misselijkheid hangen de hele tijd.. ga vandaag de gember pillen proberen

één maand geleden

Gember is veilig! Hebben veel zwangeren al gebruikt, is ook standaard VK advies ;)

één maand geleden

Reactie op E1797

Dat heb ik dus ook, naast de vervelende misselijkheid ben ik gewoon nergens ...
echt he🥲 gelukkig doet mijn man veel in huis maar toch.. heb er nog 3 rondlopen onder de 4 dus pittig is het wel even

één maand geleden

Hoe gaat het met jullie misselijkheid? Ik ben vandaag 9 weken en het gaat al enkele dagen veel beter.

één maand geleden

Reactie op Lotte10386392

Hoe gaat het met jullie misselijkheid? Ik ben vandaag 9 weken en het gaat a ...
Hier ook 9(+2) maar het wordt alleen maar erger. Van halve pil naar een hele emesafene gegaan

één maand geleden

Bij mij gaat het ook steeds slechter en slechter ondanks medicatie. Enkel slapen helpt tegen misselijkheid. Ik ben als ik wakker ben continu misselijk. Eten en drinken is een gevecht. Ik moet ook terug beginnen werken: leerkracht maar ik weet echt niet hoe ik dat gedaan moet krijgen!

één maand geleden

Pfff hier ook flink last van misselijkheid, nu 7 weken en eigenlijk is overeind zijn in general zwaar. Moet meerdere keren per dag gaan liggen om de misselijkheid te laten zakken. Eet braaf kleine beetje door de dag heen en drink verse gember thee bij het leven. Hoop stiekem heel erg dat dit de komende weken minder wordt en niet alleen maar erger... hoe doen jullie dat met werken? Hoe verbergen jullie de misselijkheid en hoe nemen jullie je rust op een werkdag?

één maand geleden

Reactie op Youniecorn

Pfff hier ook flink last van misselijkheid, nu 7 weken en eigenlijk is over ...
Ik ben er ongeveer hetzelfde aan toe als jij als ik dit zo lees. Ik ben ziek gemeld op het werk om deze reden..

één maand geleden

Reactie op WAZI

Bij mij gaat het ook steeds slechter en slechter ondanks medicatie. Enkel s ...
Herkenbaar! Ik heb me ziek gemeld en dat geeft echt rust. Ik kan het gewoon niet aan nu, zo’n klas vol kinderen 😫

één maand geleden

Reactie op Youniecorn

Pfff hier ook flink last van misselijkheid, nu 7 weken en eigenlijk is over ...
Ik kan het niet verbergen dus mijn collega's zijn op de hoogte. Ze wisten ook van mijn miskraam in april dus ze leven mee. Ik heb meestal wel een extreem slechte dag en vervolgens gewoon slecht en dan weer extreem slecht...

één maand geleden

Reactie op Judieehv

Herkenbaar! Ik heb me ziek gemeld en dat geeft echt rust. Ik kan het gewoon ...
Ik hoop dat lesgeven ook wat afleiding geeft want thuis loop ik ook de muren op.

één maand geleden

Reactie op WAZI

Ik hoop dat lesgeven ook wat afleiding geeft want thuis loop ik ook de mure ...
Hopen dat het voor je helpt! En zo niet: luister naar je lichaam!

één maand geleden

Reactie op frikadelspeciaal

Ik heb deze nu ook gehad, werkt goed vind ik alleen word er wel moe van. Ik ...
Fijn dat ze bij jou helpen, ik neem er ook elke dag 1 of 2 als ik het echt nodig ben

één maand geleden

Ik ben nu 6+2 en sinds een paar dagen ook heel misselijk, maar dit komt heel erg door “vieze” geuren in huis.. ik ga al over mijn net als ik mijn yoghurt eventjes laat staan in de wasbak.. of de geur van dat ik heb gekookt de dag ervoor.. Zit nu met geurstokjes naast mij te werken omdat ik het anders niet trek

één maand geleden

Ik ben 9+5 en nog steeds met vlagen heel misselijk. Hoop echt dat ik er over 2 weken vanaf ben! 🤞🏼