7 Reacties

één maand geleden

Misschien als ze qua organen niks kunnen vinden, dat het aan je bekkenbodem zou kunnen liggen? Daar kunnen ook lage buikpijn en rugklachten van ontstaan. Aangezien er nu veel in je bekkenbodem veranderd. Mijn bekkenbodem was/is tussen de zwangerschappen in te gespannen, waardoor ik ook snel last heb onderin mijn buik en onderrug met werken. Soms ontzettend pijnlijke steken en krampen onderin, vooral tijdens 'ontlasten' (tijdens menstruatie). Ik ging stuiterend en liggend op de grond van de wc af van de pijnscheuten. Gelukkig gaat dit nu met wat ontspanningsoefeningen en bekkenfysio behandelingen beter. Gyneacologisch en met mijn darmen niks mis (daarvoor al onderzocht). Valt te proberen om eens een controle te doen bij de bekkenfysio. Als er verder niks te vinden valt....

één maand geleden

Reactie op WifeyDP_

Misschien als ze qua organen niks kunnen vinden, dat het aan je bekkenbodem ...
Zeker aan gedacht, ik dacht dat zal het wel niet zijn aangezien de pijn daar (denk ik) te heftig voor is.. bedankt voor je verhaal, is het inmiddels beter met je?

één maand geleden

Reactie op FantastischeTijgeroog137754

Zeker aan gedacht, ik dacht dat zal het wel niet zijn aangezien de pijn daa ...
Ik heb het nog af en toe die pijnscheuten, maar het is zeker een stuk beter en kan me beter ontspannen in het onderste gedeelte van mijn romp. Ben nog steeds aan het oefenen.

één maand geleden

Reactie op FantastischeTijgeroog137754

Zeker aan gedacht, ik dacht dat zal het wel niet zijn aangezien de pijn daa ...
Dat dacht ik ook, maarja aangezien ze verder niks konden vinden en ik er wel vanaf wilde, dacht ik ik doe toch maar eens een bezoekje bekkenfysio 🙈 Graag gedaan!! Hopelijk raak je snel van je klacht af

één maand geleden

Zo herkenbaar! Ik had dit ook bij de eerste zwangerschap in het eerste trimester. Ik moest soms midden op straat ineens in elkaar kruipen omdat ik het niet meer trok. Vanaf tweede trimester en zwangerschap daarna en nu deze zwangerschap nergens last van! Ook nooit ontdekt wat het was, maar weet ondertussen dat het ongeveer hetzelfde gevoel is als een sterke wee. Niet het antwoord dat je wil, maar, het komt vanzelf goed! Sterkte 🍀

één maand geleden

Update: het is een blaasontsteking 😅 na 3x testen eindelijk iets helderheid. Nu antibiotica en lekker in bed! ♥️

één maand geleden

Zit het links of rechts? Ik heb eens een gedraaide eierstok gehad omdat er een cyste op zat. Tijdens de zwangerschap worden je eierstokken wel groter. Ik hoop niet voor je dat het dit is want dit doet vreselijk pijn!