5 Reacties

één maand geleden

Ja, dat had ik ook bij m’n eerste zwangerschap. Had best wel wat bloedverlies en kramp, maar uiteindelijk was de hematoom ‘opgelost’ en er kwam een gezonde baby 💕 De verloskundige maakte zich er destijds ook echt niet druk om.

één maand geleden

He! Hoogstwaarschijnlijk heb ik dat ook. Met de termijnecho meer duidelijkheid. Het zijn vruchtzakjes of hematoom. Denk zelf steeds meer hematoom en een echoscopiste op dit forum dacht dat ook. Bij mij was de echo langs alle verloskundigen van de praktijk geweest, maar niemand was ongerust. Ik kon idd nog wat bloed gaan verliezen, vertelde ze. Heb jij ook een foto van de echo? Als je die wilt delen natuurlijk

één maand geleden

Rechts onderin

één maand geleden

Reactie op WifeyDP_

He! Hoogstwaarschijnlijk heb ik dat ook. Met de termijnecho meer duidelijkh ...
Ik heb een foto van de echo maar daar zie je volgens mij de hematoom niet op.. hij zat een stukje er van af aan de linkerkant van deze foto

één maand geleden

Hoi! Hier ook bericht na veel onderzoeken een hematoom. Ik ben 8 weken zwanger. Had veel last van krampen en bloedverlies. Ook met stolsels, nog steeds. Je lichaam moet het zelf oplossen maar er is een kans dat het vruchtje meegenomen word bij z’n bloeding. Maar als hij relatief klein is en je geen heftige bloedingen hebt zou ik me niet druk maken. Ook niet om het bloedverlies dat is juist je lichaam die het aan het oplossen is. Bij meer inspanning word het bloeden erger bij mij, dus doe het wat rustiger aan. Dinsdag weer een controle echo. Duimen dat de kleine nog op zijn plek zit.