De nub is een soort ‘uitsteeksel’ tussen de benen van je baby. Hiermee kan je een voorspelling doen voor het geslacht van je baby. In het Engels wordt dit uitsteeksel ook wel de nub (bobbel) genoemd.
Deel hier jouw foto's en vraag anderen wat zij denken dat het wordt; een jongen of een meisje. De nub-theorie kan pas vanaf +12 weken. Tussen de 12-13 weken is ideaal. Voor die tijd ziet het er voor jongens en meisjes hetzelfde uit, dus het heeft helaas geen zin.
Lees hier meer over de nub:
https://www.24baby.nl/zwanger/echo/de-nub-theorie/
De theorie is overigens niet waterdicht. Pas verder in de zwangerschap kan je met zekerheid zeggen wat het geslacht van het kindje is.
Noot: Omdat er zoveel topics over de nub worden geopend, hebben we besloten hier een algemeen, groot topic voor te maken. Losse topics over de nub-theorie worden gesloten, tenzij de vraag over de nub anders is.
Ik word helemaal onzeker van die foute geslachtsbepalingen waar ik over lees. Dit is bij 16 weken echt een meisje toch? Heb geen pottyshot meegekregen.
-edit mod Eliza- foto weggehaald op verzoek van plaatser
Hoi! Ik heb morgen een geslachtsbepalings echo. Nu was ik er heilig van overtuigd dat ik een piemeltje gezien had, maar toen ik deze echo terugzag begon ik toch te twijfelen. Deze echo is met 12.5 weken gemaakt… wat denken jullie
Wie o wie kan mij helpen!!
Vorige week (16 +2) bij de VK geweest om het geslacht te kunnen bepalen, ze dacht toen 80% een jongen maar omdat ze het niet zeker wist mocht ik vandaag (17+2) terug komen en jullie raden het al… ze denkt nu een meisje.
Dus nu mijn vraag, wat denken jullie?
De bovenste foto is 17+2 de onderste 16+2