87 Reacties
6 dagen geleden
Ik begin:
Ik werk in een magazijn, en een lomperd van een mannelijk collega vroeg aan mij: zo hey, passen jouw kleren je nog wel???
Ik zat echt even met mijn mond vol tanden.... hoe zouden jullie reageren?
6 dagen geleden
Ik zie je love handles groeien; niet te snel gaan zitten je jasje staat op knappen; je begint al een aardige dikke prop te worden hè moeke; ik zou maar snel nieuwe werk kleding bijbestellen, het staat al aardig strak……. Ik 20 weken 4 kilo aangekomen
6 dagen geleden
Reactie op Wondertje0425
Ik begin:
Ik werk in een magazijn, en een lomperd van een mannelijk collega ...
Als die persoon groter is dan jij; nee, mag ik jouw kleren lenen?? 😅
6 dagen geleden
Reactie op Paulinex93
Als die persoon groter is dan jij; nee, mag ik jouw kleren lenen?? 😅
🤣
6 dagen geleden
Reactie op Svwerkhooven
Ik zie je love handles groeien; niet te snel gaan zitten je jasje staat op ...
Wauw... 4 kg is helemaal niks voor 20 weken....🤐
6 dagen geleden
Reactie op Svwerkhooven
Ik zie je love handles groeien; niet te snel gaan zitten je jasje staat op ...
Klinkt trouwens alsof jij ook op een plek met overwegend mannen werkt?
6 dagen geleden
Je begint wel echt dik te worden..
3,5 kilo week 20 erbij ;)
Heb maar gereageerd; zal nog wel meer worden, er groeit iets in m’n buik hè mocht het je het vergeten zijn
6 dagen geleden
Reactie op Wondertje0425
Klinkt trouwens alsof jij ook op een plek met overwegend mannen werkt?
Ja dat klopt! Alsof ze ervan genieten om dit te zeggen….. maar vrouwen kunnen er ook wat van
6 dagen geleden
Reactie op Wondertje0425
Wauw... 4 kg is helemaal niks voor 20 weken....🤐
Dat dacht ik ook haha
6 dagen geleden
Gewichtsopmerkingen vallen nog mee. Vind wel die 100den opmerkingen van mensen die al ouder zijn ontzettend irritant. Over hoe zwaar dingen zijn zoals weinig slaap of hoe je nu ook vanalles gaat meemaken. Thanks voor de waarschuwing, gaat niks veranderen. Kom er vanzelf wel achter 😅
6 dagen geleden
Reactie op nadinew1007
Je begint wel echt dik te worden..
3,5 kilo week 20 erbij ;)
Heb maar g ...
Wauw…..
6 dagen geleden
Reactie op StijlvolleTijger811031
Gewichtsopmerkingen vallen nog mee. Vind wel die 100den opmerkingen van men ...
Haha zoals: geniet nog even van de rust want die is straks voorbij, je hebt straks geen leven meer…. Okeeeeeee positief wel 😂
6 dagen geleden
Reactie op Svwerkhooven
Haha zoals: geniet nog even van de rust want die is straks voorbij, je hebt ...
Ja snap het nut niet 😅 juist die opmerkingen zorgen dat ik nu ook al geen rust heb haha
6 dagen geleden
Reactie op Krissy790
Collega: Wow je bent al op de helft maar je bent nog helemaal niet dik!! Ma ...
Altijd leuk dat mensen ook in de toekomst kunnen kijken😅
5 dagen geleden
Reactie op Svwerkhooven
Ja dat klopt! Alsof ze ervan genieten om dit te zeggen….. maar vrouwen kunn ...
Nou echt he! Ik vraag me bij sommige mannelijke collega's echt af of ze van hun moeder (of vader, nog beter) nooit hebben geleerd dat bepaalde opmerkingen richting vrouwen echt niet kunnen 🤷♀️
En vrouwen... tja.. mijn man zei eens: je moet maar zo denken, mensen met een ernstig verstandelijke beperking kunnen er niks aan doen. Neem het ze niet kwalijk. (Best erg eigenlijk 🤐 maar het helpt wel)
5 dagen geleden
Wat ik super lomp vind zijn de opmerkingen bij deze zwangerschap na 2 zoontjes; je hoopt zeker wel op een meisje zeker / hopelijk een meid etc. Wij willen het geslacht niet weten en willen gewoon een gezond kind. Al die mensen die er maar vanuit gaan dat je voorkeur hebt.
Ik zal er gelijk maar bijzetten dat ik het prima vind als mensen persoonlijk voorkeur hebben maar wij niet en ga daar dan ook niet van uit.
5 dagen geleden
Reactie op Phéline
Ik sta een beetje versteld ik ben al 10kg aangekomen 👀😵💫 en zit nu in w ...
Dat denk ik niet. Iedere vrouw is anders en iedere zwangerschap ook. Ik was bij mijn zoontje in het eerste trimester flink aangekomen, daarna minder, dus het trok een soort van weer bij. Nu bijna 17 weken en 3kg aangekomen, maar ik merk dat ik steeds meer honger krijg, dus het zal niet lang duren voor ik ook meer ben aangekomen. Denk niet dat je er twijfels over moet hebben.
5 dagen geleden
Oooh wauw, wat een rare reacties hebben jullie gekregen zeg!
Staan die mensen er niet bij stil dat ze zo ontiegelijk lomp en -sorry dat ik het zeg- achterlijk overkomen? Vind het bijna respectloos!
Zou dan ook zeker zeggen dat jullie mogen reageren met hoe ongepast zoiets is hoor!
Ik heb alleen maar vrouwen als naaste collega's en die reageren eigenlijk allemaal heel leuk! Die vinden het helemaal geweldig en vinden het juist heel leuk om te zien dat mijn buik echt begint te groeien nu. Vandaar dat ik ook echt schrik van de reacties die jullie krijgen. 😱
Hoop dat jullie er niks van aantrekken; want een zwangerschap is iets heel moois! 💞