8 Reacties

2 maanden geleden

Ik kijk nu een beetje naar ‘preggy proof’ items. Zoals op Fashion Musthaves, daar heb ik wat leuke flared broeken van. Leuke top er op of giletje ofzo. Je hebt ook leuke preggy proof jurken tegenwoordig. Zijn ook leuk te stylen. Maar als je zo zwangerschapskleding intikt, dan is het idd erg degelijk en saai. 🥲 Nog een tip; soms zijn oversized dingen ook nog wel leuk, die niet bestemd zijn voor zwangeren, maar prima kan in bijvoorbeeld een grotere maat.

2 maanden geleden

Seraphine, is wel wat duurder. Vorige zwangerschap ook veel bij Vero moda besteld.
Konges slojd vind ik erg leuk, net nog iets besteld maar voor de oudste niet voor de volgende haha Bij mijn zoontje had ik gelijk de drang om te shoppen nu echt totaal niet (geen idee waarom) waarschijnlijk zal de tweede ongeacht of jongen of meisje veel van mijn zoontje gaan dragen aangezien hij de eerste maanden alleen maar neutrale kleding had

2 maanden geleden

Ik heb de flared broeken van ambika besteld op moskito. Ben 6 weken en pas m’n spijkerbroeken al niet meer. Zit veel rek in die broeken en zien er super leuk uit. Keuze uit veel printjes
Oh oeps besef me net dat dit over zwangerschapskleding gaat 🚶🏽‍♀️🥲🤣, ik had bij mijn vorige zwangerschap alles van shein!

2 maanden geleden

Reactie op 𝙱 𝙾 𝙷 𝙾 𝙼 𝙰 𝙼 𝙰

Oh oeps besef me net dat dit over zwangerschapskleding gaat 🚶🏽‍♀️🥲🤣, ik ...
Had jij daar je eigen maat? En was de kwaliteit goed?

Reactie op BabyApril25

Had jij daar je eigen maat? En was de kwaliteit goed?
Ja vond het echt top! En ik had idd gewoon mijn eigen maat

2 maanden geleden

Reactie op 𝙱 𝙾 𝙷 𝙾 𝙼 𝙰 𝙼 𝙰

Oh oeps besef me net dat dit over zwangerschapskleding gaat 🚶🏽‍♀️🥲🤣, ik ...
Hahaha geen probleem voor de baby ook inspiratie nodig! Ik had juist bij de eerste geen koopdrang en nu wel. Maar ik wil straks wel weten wat het wordt, dan weet ik of ik de dozen van nr 1 op kan ruimen of niet ;) onze zolder wordt straks ook werkkamer dus wel fijn qua ruimte