25 Reacties

2 maanden geleden

Ik denk dat het ligt per persoon aan.. ik heb vandagg nog is getest, laatste eerste dag menstruatie was 3 juli

2 maanden geleden

Reactie op barbarabarros

Ik denk dat het ligt per persoon aan.. ik heb vandagg nog is getest, laatst ...
Oh ja precies toch heb je wel een mooie positieve test het is wel een duidelijke streep🍀🥰 wanneer is je NOD?

2 maanden geleden

Reactie op lizzy017

Oh ja precies toch heb je wel een mooie positieve test het is wel een duide ...
Jaa, maar je bent langer zwanger!! Gefeliciteerd 🩵🩷🩵🩷!! Het zal ergeens vaandag zijn, maar ik kwam er vrijdag achter.. haha

2 maanden geleden

Reactie op barbarabarros

Jaa, maar je bent langer zwanger!! Gefeliciteerd 🩵🩷🩵🩷!! Het zal ergeens ...
Jaa ik had gisteren ongesteld moeten worden inderdaad en kwam er 6 dagen van te voren al achter toen was die al best positief 🩷🩵 mensen om me heen zitten me te grappen dat ik misschien wel een tweeling heb😬😮‍💨🥰 Dankjewell Jij ook gefeliciteerd 🩷🩵

2 maanden geleden

Reactie op barbarabarros

Ik denk dat het ligt per persoon aan.. ik heb vandagg nog is getest, laatst ...
Mijn laatste begon op 4 juli! Ik testte maandag positief, ongeveer gelijk aan jou test. Morgen test ik weer, hopelijk is de test dan iets donkerder!

2 maanden geleden

Mijn menstruatie begon op 5 juli! Dus ben nu 3+4 donderdag m’n nod. Dit is mijn test (middagurine en wel hele lichte plas)

2 maanden geleden

Wauw die van jou is echt duidelijk! Zo’n duidelijke test had ik bij m’n vorige zwangerschap “pas” bij 5wkn Dit is mijn test nu, bovenste 3+6 en onder 4+1 denk ik

2 maanden geleden

Morgen mijn NOD…

2 maanden geleden

Reactie op Dromer19

Morgen mijn NOD…
Oké spannend ! 🍀❤️

2 maanden geleden

Hier een positive tests sinds maandag waarbij ik vandaag (dinsdag) een weken test heb gedaan 🥰. Ik zou gister ongesteld moeten worden. Ik testte vrijdag nog negatief dus had het niet meer echt verwacht.

2 maanden geleden

Haha ja hier knalde hij ook

2 maanden geleden

Vandaag ben ik 4+4 dagen 🥰

2 maanden geleden

Reactie op barbarabarros

Ik denk dat het ligt per persoon aan.. ik heb vandagg nog is getest, laatst ...
Oh wat fijn om ook jou test te zien mijne ziet er ook zo ongeveer uit en mijn laatste dag van de menstruatie was 2juli ik was al onzeker aan het worden erom

2 maanden geleden

Mijn test was inderdaad ook zo duidelijk met 4+1!

2 maanden geleden

Ja hier was die ook zo overduidelijk!

2 maanden geleden

👶🏼

2 maanden geleden

3 weken 6 dagen

2 maanden geleden

Dit is bij mij met early test ook met 4+1. Maar dat is dan early. Ze zeggen wel dat als je testen snel op lopen en giga knallers zijn dat je misschien zwanger bent van een tweeling 🤭

2 maanden geleden

3+6

2 maanden geleden

4 + 3 (op app gebaseerd) Kan in mijn ogen nog wel positiever nog of wat zeggen jullie ?🙈🙈