4 Reacties

één maand geleden

Volg vooral je eigen gevoel ook. Wil jij bevallen waar je schoonmoeder bij is? Je kan haar niet uit haar eigen huis zetten lijkt me, maar er zijn zat andere opties zoals het ziekenhuis of beval hotel.. Wil jij voor altijd bij zijn moeder blijven wonen? Zo niet wat zijn de andere opties?

één maand geleden

Ik woon niet samen met mijn schoonmoeder en zou het ook bijzonder apart vinden om dat voor altijd wel te doen.. en ook als mijn partner dat zou willen zou ik dat niet gezond vinden. Voor even oke maar niet voor altijd zeg maar. Maar mijn schoonmoeder is een schat en zou van mij zo bij de bevalling mogen zijn. Daar heb ik dan weer geen problemen mee.

één maand geleden

Ga vooral bij jezelf na wat jij wilt en kijk daarna naar de opties voor jullie beiden. Is het mogelijk desnoods op loop of fiets afstand wel op jullie zelf iets te huren? Persoonlijk zou ik nooit bij mijn schoonouders willen wonen (ook niet tijdelijk), als mijn man dit wel zou willen zou dat voor mij een non-starter zijn, maar ik ga ervanuit dat dat soort gesprekken gevoerd zijn in het begin van jullie relatie.

één maand geleden

Is er een vervelende reden waarom hij voor altijd bij zijn moeder wil wonen? Ziekte of iets anders? Lijkt me niet echt gezond, ook niet voor jullie relatie, om je schoonmoeder er altijd bij te hebben. Zoals iemand anders ook al had aangegeven, zou ik proberen iets te regelen op loop/fietsafstand. Wel dichtbij elkaar, maar niet onder één dak. Lijkt me goede tussenoplossing (als dit mogelijk is, weet natuurlijk niet het hele verhaal).