22 Reacties

2 maanden geleden

Hai, Ik heb precies hetzelfde. Ik heb in mei een miskraam gehad en ben nu weer zwanger (6 weken vandaag). Maar ik ben wel heel nerveus. Ook door lichte krampjes (wat ik weet wat erbij hoort), maar ook ik vind het soms lastig om naar het toilet te gaan om te kijken wat er nu weer gebeurt. Ik heb volgende week mn eerste echo, maar dat duurt nog zolang(vooral in mn hoofd😅). Ik probeer mn dagen een beetje op te vullen, zodat ik er niet al teveel mee bezig ben, want op het eind kan ik toch niet zoveel eraan doen. Dikke knuffel!

2 maanden geleden

Reactie op AnneJ98

Hai, Ik heb precies hetzelfde. Ik heb in mei een miskraam gehad en ben nu w ...
Hai, allereerst gefeliciteerd! Rot hè die miskramen? Hoe ver was je? Pfff. Ik ook in mei met 5 weken. Zo een rot gevoel, alsof je niet 100% blij kan zijn? Wat super dat je dan je echo hebt. Komt vast goed, maar ik snap je. Dat is een goeie, de dagen opvullen. Moet ik ook maar gaan doen.

2 maanden geleden

Reactie op AnneJ98

Hai, Ik heb precies hetzelfde. Ik heb in mei een miskraam gehad en ben nu w ...
Dikke knuffel ook voor jou!! We komen er wel doorheen 🥰

2 maanden geleden

Heel herkenbaar ook! Ik heb in Maart ook een miskraam gehad voor de 2e keer met ca 6 weken. Ik blijf testen, symptomen checken… ik weet dat het mezelf gek maakt, maar kan t niet uitzetten. 23-08 heb ik de 1e echo, tot die tijd plan ik maar veel leuke dingen in als afleiding .

2 maanden geleden

Hoi Ik heb precies het zelfde ben heel blij maar zo onzeker ik heb zo 5 miskramen gehad en vind het best moeilijk ben nu 5 weken.hoop dat het snel 15 augustus is voor de eerste echo gelukkig heb ik een zoontje van 14 maanden en heb dus wel wat te doen waardoor de dag wat sneller verloopt. Het is zenuwslopend Hopen dat we allemaal een mooie zwangerschap hebben

2 maanden geleden

Hier ook hetzelfde… heb in 13 maanden 3 miskramen gehad. Dit is mijn 4e zwangerschap. Ik krijg het zelfs niet meer geregeld om me goed te focussen op mijn werk. :( Ik zit constant aan mijn borsten te voelen en als ik me ‘goed’ voel denk ik dat het niet klopt… Pff! Mijn symptomen wisselen ook heel erg. De ene dag is het duidelijk, maar vandaag voel ik bijv. weer helemaal niks. Om gek van te worden!

2 maanden geleden

Oh dames wat herkenbaar.. ik ben nu 4+2 en heb hiervoor in 14 maanden tijd 3 miskramen gehad, allemaal vroeg (6,5 week en 2x over 5,5 week). Nu had ik gister weer wat roze bloed in de afscheiding en eerder al wat bruinverlies, ik hou m’n hart weer vast. Vannacht zo slecht geslapen, bah! Waarom kan t niet ‘normaal’ gaan?! Elke keer als ik nu iets voel, ga ik naar de wc om te checken of ik weer bloed ben verloren. Mijn testen waren wel overduidelijk, maar symptomen heb ik amper, op wat druk en gerommel in de onderbuik na en heel af en toe een vlaagje van misselijkheid.. dus ook dat geeft nog weinig hoop. Conclusie: ik vind het rete spannend en kan er niet van genieten

2 maanden geleden

Hoi meiden, herkenbaar deze verhalen! Ik heb een dochter van 14 maanden en in mei een miskraam gehad met 5 weken. Vanavond klein beetje oud/bruin bloedverlies met afvegen. Verder geen buikpijn. Gelijk bang dat het misgaat. In mei voelde het toch anders, had ik veel meer kramp en pijn. Dus hopelijk is het nog een innestelingsbloeding. Die had ik bij m’n dochter ook, 2 dagen voor ik positief testte. Dus nog een paar spannende weken denk ik😅 Ik hoop voor ons allemaal dat het goed komt! Zeker voor de meiden met meerdere miskramen zal dit extra spannend zijn. Ik moet zeggen dat het wel scheelt dat m’n eerste zwangerschap een gezonde dochter is, dat geeft veel moed! Maar ben bijna 39. Dus ik weet ook dat er extra risico’s zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Ushi23

Heel herkenbaar ook! Ik heb in Maart ook een miskraam gehad voor de 2e keer ...
Aaah, ik begrijp je zo goed! Je kan het niet uitzetten…Ik was met mijn eerste helemaal niet zo. Ik heb 1 x getest, 4e dag na NOD en nam echt alles voor lief. Nu 7 jaar later (we zijn al 3 jaar bezig) voor een 2e sta ik er ook anders in. Wat fijn dat je je echo al hebt gepland. Spannend, maar ook weer iets om naar uit te kijken!

2 maanden geleden

Reactie op Berlinda

Hoi Ik heb precies het zelfde ben heel blij maar zo onzeker ik heb zo 5 m ...
Jeetje, wat heftig. Ik vind 2 al heavy,‘laat staan 5. Snap heel goed dat je het moeilijk vindt. Ik hoop het ook echt voor ons allemaal 🩷

2 maanden geleden

Reactie op Loeshoef

Hier ook hetzelfde… heb in 13 maanden 3 miskramen gehad. Dit is mijn 4e zwa ...
Jeetje, zo heftig 😞. Ik doe dat dus ook…Ik heb alleen een opgeblazen buik als symptoom. Terwijl ik bij de afgelopen 3 zw echt emo was, pijn,’misselijk etc. En nu niets? Weet niet of ik blij moet zijn of dat ik moet huilen 😂

2 maanden geleden

Reactie op Saarrow

Oh dames wat herkenbaar.. ik ben nu 4+2 en heb hiervoor in 14 maanden tijd ...
Oohhh die miskramen maken je echt gek. I know. Ik heb vandaag ook wat lichtroze bloed verloren..Ik werd echt gek. Ik begrijp je helemaal. Ik heb precies hetzelfde. Ik heb alleen een opgeblazen buik 😩. Ik kan ook niet echt genieten.

2 maanden geleden

Reactie op Maria1985

Hoi meiden, herkenbaar deze verhalen! Ik heb een dochter van 14 maanden en ...
Zo leuk dat je er een hebt lopen van 14 maanden 🩷. Ja de komende weken worden echt spannend. Ik ben ook 38. We zijn inmiddels sinds 2021 bezig voor een 2e. Mijn zoontje heb ik gekregen toen ik 30’was dus ik sta er compleet anders in. Ik duim voor je!

2 maanden geleden

Reactie op Yasminetaar

Zo leuk dat je er een hebt lopen van 14 maanden 🩷. Ja de komende weken wor ...
Ja, ben heel dankbaar en blij dat we een gezond kindje hebben, maar zou het voor haar ook fantastisch vinden als ze minimaal 1 broer of zus heeft. Wij komen allebei uit een groot gezin, dus weten hoe leuk (en pittig) dit kan zijn:) Mijn man is 6 jaar ouder. Dus we zijn niet de jongsten meer, maar alles is nog mogelijk. Hopen en bidden maar🙏🏻❤️

2 maanden geleden

Reactie op Yasminetaar

Jeetje, zo heftig 😞. Ik doe dat dus ook…Ik heb alleen een opgeblazen bui ...
Precies dit. Volgens mij zit het hem in het ‘loslaten’ en vertrouwen. Dit is op dit moment precies het punt waar we willen zijn. En ik hoop en duim voor ons allemaal dat dat over 8 maandjes nog steeds zo is ♥️♥️♥️

2 maanden geleden

Reactie op Yasminetaar

Oohhh die miskramen maken je echt gek. I know. Ik heb vandaag ook wat licht ...
Ik hoop echt dat het ons allemaal gegund is en wij ook snel kunnen genieten

2 maanden geleden

Heel herkenbaar, ik heb vorig jaar mei een m.a gehad. Hadden een goede echo gehad met 8 weken en zaten vol spanning bij de 12 weken echo voor het scherm en toen klopte het hartje niet meer. Lange nasleep gehad en dacht dat het ons niet meer gegund zou zijn. Nu toch zwanger, maar pff wat voel me zo onzeker. Herken dat helemaal niet van mezelf. Succes meiden, we gaan proberen te genieten. 💪🏾🍀

2 maanden geleden

Ja heel herkenbaar. Die toilet bezoeken zijn verschrikkelijk. Probeer zelf positief te blijven en veel afleiding te zoeken. Ben nu 5 weken zwanger en heb in december met 7 weken een miskraam gehad, nadat we 3 dagen eerder een goede echo hadden met een mooi kloppend hartje. Hopelijk voor ons allemaal een mooie zwangerschap 🍀

2 maanden geleden

Voor mij is een zwangerschap nieuw (5+3). Het duurt nog 2,5 week voordat ik een echo krijg en dat duurt langgg..! Hahah, maar dat herkennen jullie als ik t zo lees. Is het zo dat je bij wijze van iedere dag een test kan doen om te checken of je nog zwanger bent? Ik dacht dat het hcg ook na een miskraam nog enige tijd zichtbaar bleef op een test, maar dat kan dan dus niet. Ben heel benieuwd!

2 maanden geleden

Reactie op Joyce78

Heel herkenbaar, ik heb vorig jaar mei een m.a gehad. Hadden een goede echo ...
Jeetje, echt verschrikkelijk... Ik begrijp je onzekerheid. Ik heb hetzelfde meegemaakt helaas. Bij de 10weken echo, klopte het hartje niet meer. Echt verschrikkelijk. Duurde bij mij wel heel lang voordat m’n cyclus weer op orde was. Fijn dat het bij jou sneller is gegaan. Heel veel succes en gaat vast goed komen! 🩷💙