2 Reacties

één maand geleden

Ik heb dit in januari ook gehad. Bij 5 weken 4 dagen miskraam gehad. Ik had met 5 weken de huisarts EN de verloskundige gebeld om aan te geven dat ik licht bloedverlies had. “Was normaal” volgens hun. Vervolgens dus na 4 dagen hevig gaan bloeden, enorme hoofdpijn, buikpijn en rugpijn gehad. Toen na 2 dagen de verloskundige weer gebeld om te zeggen dat ik een miskraam had gehad. Toen waren ze ineens beledigd dat ik niet meteen gebeld had. Ligt het aan mij of is dat heel raar?? Ik snap volledig wat je bedoelt met die “begeleiding”, ze laten je gewoon aan je lot over.. :( Na een week hebben we wel nog gekeken of de baarmoeder schoon was.

één maand geleden

Hey, sterkte allereerst. Ik hoop dat ze je op 05-09 kunnen gerust stellen. Omdat ze er al vanuit gaan dat je een miskraam hebt, denken ze dat het beter is dat je komt en ze dan vast kunnen stellen dat je schoon bent. Als jij het gevoel hebt dat je eerder wilt komen, trek gewoon aan de bel! Het is jou lichaam. Mijn MK in juni begon eigenlijk al weken ervoor, met 5/6 weken ontzettend veel buikkrampen en rugpijn en ook roze afscheiding of soms bruin. Bij 7+2 kreeg ik ook ineens koorts 38.5. Iets in mij zei al dit klopt niet. In de nacht verloor ik stolsels. Mijn eerste echo was gepland op 5 juni en ik heb 3 juni (maandag ochtend) gelijk gebeld dat ik langs wilde komen om vast te stellen dat het MK was. Een week later ben ik opnieuw terug gegaan, om te kijken of ik weer schoon was en dat was ik. Als het jou niet lekker zit gewoon bellen, jij kent jou lichaam het best en vind vervelend dat ze jou met zo'n gevoel achter laten. Over je negatieve bloedgroep, hier had een kennis van mij het over inderdaad dat zij ook 4 MK heeft gehad en toen een vaccinatie kreeg omdat zij een negatieve bloedgroep had. Zeker bespreken waard! Ik zelf kan je alleen niet meer info erover geven, ivm dat ik het zelf niet hebt. Nogmaals veel sterkte ❤️