5 Reacties

16 dagen geleden

Ik zou absoluut meer tijd met mijn kind doorbrengen. Die tijd krijg je nooit terug. En je zegt zelf al dat je bij een fijn bedrijf werkt.

16 dagen geleden

Ik heb ook in maart verlof 6 weken voor ivm werken in de zorgen en dan 10 weken na daarachter aan plak ik 3 weken vakantie en de 9 weken ouderschapsverlof.

16 dagen geleden

Ik stop half maart met werken en start in december pas terug. Ik ga dus net geen 9 maanden thuis zijn. Bij de vorige zwangerschap was ik net geen 7 maanden thuis

16 dagen geleden

Hoi hoi, wat ik heb geleerd en nog altijd leer is dat iedereen vervangbaar is op werk behalve thuis in de rol als ouder. Ik geloof niet dat je na je verlofperiode ineens vergeten bent, maar mocht er inderdaad iemand zijn die het over kan nemen, heel fijn, en het zelfs nog beter kan, ook prima. Hoe je het wendt of keert, we zijn allemaal poppetjes op het werk die ingezet worden. Maar thuis niet, en ik zou zelf er dan voor kiezen om zo lang mogelijk thuis te zitten in de eerste periode met de baby omdat NIEMAND dat anders voor jou kan doen. Deze tijd is achteraf ook niet meer in te halen of te herstellen. Op werk kun je nog altijd zaken inhalen/ / verbeteren noem maar op.

16 dagen geleden

De tijd met je kindje krijg je nooit meer terug en op je werk zal 4 of 6 maanden niet veel schelen met wat er vervangen moet worden. Ik plak ook de 9 weken achter mijn verlof deze keer. Vond het de vorige x ook veel te snel gaan!