249 Reacties

13 dagen geleden

Reactie op E1797

Hoi! Ik ben vanmorgen geweest en de bloedwaarden staan al wel in mijn app ( ...
Ja alle uitslagen staan er dezelfde dag op bij mij. Maar nipt is een andere afdeling, die mailen of sturen echt een brief en dit kan je nergens online vinden.

13 dagen geleden

1 oktober om 07.00 uur laten prikken, net reactie gehad, alles goed😇

13 dagen geleden

3 oktober in de middag bloed geprikt, 5 oktober in de ochtend uitslag van de vk gehad.

13 dagen geleden

6 kalenderdagen

12 dagen geleden

Maandagmiddag geprikt, vanochtend (zondag) uitslag via mail.

12 dagen geleden

Ik ben dinsdag geprikt en zaterdag had ik de uitslag al! (België)

12 dagen geleden

Ik heb 1.5 week geleden op vrijdag geprikt en nog geen uitslag. Hoop dat alles goed is!

12 dagen geleden

1e x was mislukt. 2e keer heb ik tot en met de 10e kalenderdag (prikdag niet meegerekend) moeten wachten op de uitslag. Zelf contact opgenomen met de vk. Dit keer wel gelukt en positief bericht. ❤️

12 dagen geleden

Reactie op Ma6

Maandagmiddag geprikt, vanochtend (zondag) uitslag via mail.
Mag ik vragen wat de afzender is waar je de mail van krijgt? Is dat het UMC oid? Of bevat de afzender het woord NIPT ook?

12 dagen geleden

Reactie op 1983ijs

Mag ik vragen wat de afzender is waar je de mail van krijgt? Is dat het UMC ...
Bij mij kreeg de vk de uitslag en die mailde het me door..

12 dagen geleden

Reactie op 1983ijs

Mag ik vragen wat de afzender is waar je de mail van krijgt? Is dat het UMC ...
Van de verloskundige praktijk!! Die krijgen het doorgestuurd van UMC. Er stond bij mij in onderwerp van de mail geen NIPT… moest echt open klikken om te kijken wat het was.

12 dagen geleden

Hier maandagochtend geprikt en zaterdagochtend telefoontje van de verloskundige dat alles goed is 🙏🏽🍀

11 dagen geleden

Bedankt dames voor jullie antwoorden op mijn vraag! Ik heb afgelopen dinsdag 1 oktober in de middag bij 10 weken zwangerschap NIPT geprikt met neven bevindingen in Utrecht. Ik kreeg vanmorgen om 8:00 een e-mail vanuit de verloskundige met in de bijlage de uitslag dat alles goed is, geen trisomie afwijking en geen neven bevinding gevonden in dit bloed. Er staat in de bijlage dat het bloed pas op 3 oktober om 9:20 is aangekomen in Maastricht UMC. Al met al dus 5,5 kalenderdag gewacht op deze uitslag, ik vind het erg snel en ben erg blij en opgelucht! 🙏🏻🙂

11 dagen geleden

Na 10 dagen wachten te horen gekregen dat het bloed niet getest kon worden. Vanmiddag opnieuw prikken dus. Heb volgende week een geslachts echo staan. Twijfel om dit door te laten gaan. Stel ik hoor erna dat de uitslag slecht is? Dan weet ik net leuk het geslacht

11 dagen geleden

Reactie op shabnam1901

Na 10 dagen wachten te horen gekregen dat het bloed niet getest kon worden. ...
Hier hetzelfde.. ik heb inmiddels voor de 3e geprikt. Wacht ook nog op uitslag nu maar ook volgende week de geslachtsecho. We laten het sowieso door gaan want zouden ongeacht de uitslag het geslacht wel willen weten 🥰

11 dagen geleden

Zijn er nog meer die 2 oktober of eerder hebben geprikt en nog wachten op de uitslag?

11 dagen geleden

Ik heb vrijdag 27 september bloed geprikt voor de nipt en vandaag 7 oktober een mail gekregen met een goede uitslag van de verloskundige!🥳

11 dagen geleden

Reactie op 1999R-E

Hier hetzelfde.. ik heb inmiddels voor de 3e geprikt. Wacht ook nog op uits ...
En wat ga je doen als het prikken weer mis gaat? Mag je oneindig proberen? Gek dat het zo vaak gebeurt

11 dagen geleden

Ik had woensdag 18 september bloed geprikt en kreeg op dinsdag 24 september de uitslag!

11 dagen geleden

Reactie op shabnam1901

En wat ga je doen als het prikken weer mis gaat? Mag je oneindig proberen? ...
Dan heb ik 2 keuzes: niks doen of vruchtwaterpunctie.. maar weten nog niet of we vruchtwaterpunctie willen ivm de risico’s. De 13 weken echo was helemaal goed, maar goed dat zegt natuurlijk niet alles over een eventuele chromosoomafwijking…