249 Reacties

11 dagen geleden

Gekozen voor NIPT met nevenbevindingen. Getest op 1-10 en vandaag de uitslag binnen. Gelukkig is alles goed :)

11 dagen geleden

Had 30 september de afspraak en vandaag 7 oktober de uitslag in Regio Zuid-Kennemerland. Alles gelukkig in orde 🥰

11 dagen geleden

Reactie op 1999R-E

Hier hetzelfde.. ik heb inmiddels voor de 3e geprikt. Wacht ook nog op uits ...
Ach jeetje, wat naar dat het nu al 2x mislukt is. 😢

11 dagen geleden

Na 6 dagen een goede uitslag!

10 dagen geleden

Afgelopen donderdag (03.10) getest op NIPT + nevenbevindingen en vandaag (08.10) uitslag via de mail dat alles goed is. Ons geluk kan niet op. Wát een zenuwslopende dagen, maar oh zo opgelucht!💙🩷

10 dagen geleden

Reactie op Mars.23

Ik ben dinsdag geprikt en zaterdag had ik de uitslag al! (België)
Mag ik vragen waar in België?

10 dagen geleden

Reactie op hafida230

Mag ik vragen waar in België?
Regio Antwerpen

9 dagen geleden

Mijne moest ook opnieuw. Was iets misgegaan met het transport 🫠 vandaag opnieuw geprikt, ben benieuwd hoe lang het duurt

9 dagen geleden

Reactie op Rooshrmns

Mijne moest ook opnieuw. Was iets misgegaan met het transport 🫠 vandaag op ...
Ah vervelend. Ik maandag voor de tweede keer geprikt. Spannend

9 dagen geleden

Ik heb vrijdagochtend (4 oktober) geprikt voor de NIPT met nevenbevindingen en nuchtere suiker ivm overgewicht. Gisteren (8 oktober) per mail de uitslag gekregen dat alles goed was! Mailtje stond wel in de spam dus ik kwam er vandaag pas achter.

8 dagen geleden

Mijne bleek helaas ook mislukt na 1.5 week (bloed gestold), en eergisteren opnieuw geprikt. Ik hoop op een goede uitslag!!

5 dagen geleden

Ik werd net na bijna 2 weken gebeld dat de uitslag ‘mislukt’ is. Ik probeer rustig te blijven maar ik ben nu toch erg bezorgd.. Weet iemand wat de reden zou kunnen zijn? Online lees ik dat het kan zijn dat er te weinig DNA van de baby in het bloed zit, maar wat zou dan de reden daarvan kunnen zijn? 🥺

5 dagen geleden

6 dagen had ik het binnen!

4 dagen geleden

Reactie op MelvZ

Ik werd net na bijna 2 weken gebeld dat de uitslag ‘mislukt’ is. Ik probeer ...
Had ik ook! Ze zei het kan gebeuren bij 1 op de 50. Zegt niks over het kindje! Ik heb opnieuw geprikt vorige week maandag en net de goede uitslag ontvangen. Komt goed!

4 dagen geleden

Precies een week

4 dagen geleden

Dinsdag in de ochtend geprikt, zondag goede uitslag ontvangen (nipt met nevenbevindingen). Las in de brief dat de uitslag vrijdagavond al bekend was. Super snel dus eigenlijk.

4 dagen geleden

Reactie op shabnam1901

Had ik ook! Ze zei het kan gebeuren bij 1 op de 50. Zegt niks over het kind ...
Dankjewel❤️

3 dagen geleden

Reactie op Rooshrmns

Mijne moest ook opnieuw. Was iets misgegaan met het transport 🫠 vandaag op ...
Gelukkig een goede uitslag binnen 6 dagen 🤗

3 dagen geleden

Woensdag (9 okt) geprikt en vandaag (15 okt) de uitslag binnen gekregen. Sneller dan verwacht en gelukkig helemaal goed💛 We hadden gekozen voor NIPT + nevenbevindingen. Wat een opluchting zeg, dat afwachten was zo spannend.

2 dagen geleden

Na een week gehoord dat het is misgeaan bij het transport.. nog eens geprikt en nu weer wachten.