249 Reacties

2 dagen geleden

Hier 9 oktober geprikt en nog geen uitslag van de NIPT of het bloedonderzoek. Ik word langzaamaan wel erg nerveus van het wachten...

茅茅n dag geleden

Ik heb vorige week vrijdag (11-10) geprikt en ik heb vandaag een goede uitslag gekregen (17-10). 馃榿

茅茅n dag geleden

Hier ook Nipt laten prikken op 9/10 voor analyse in UZ Gent, maar ook nog geen resultaat. Nog iemand die aan het wachten is?

茅茅n dag geleden

Had binnen 1 week de uitslag馃. Alles gelukkig goed.

茅茅n dag geleden

Ik heb op woensdag ochtend geprikt, en had op zaterdag middag de uitslag al binnen. Mega snel dus..

茅茅n dag geleden

Vrijdag middag geprikt en vandaag (donderdag) de uitslag gekregen..

茅茅n dag geleden

9 Oktober geprikt, 14 Oktober de uitslag (avond laat) , 15 Oktober belde mijn verloskundige hierover.

21 uur geleden

Bij mij duurde het 9 kalenderdagen, dus ik zat steeds mijn mail te refreshen. Maar wel een goede uitslag :)

21 uur geleden

Via welke weg hebben jullie de uitslag van de nipt gekregen? Ik heb mij vorige week 11 oktober laten testen maar nog steeds geen uitslag. Het wachten duurt nu toch wel erg lang!....

20 uur geleden

Reactie op Mommytobe26april

Via welke weg hebben jullie de uitslag van de nipt gekregen? Ik heb mij vor ...
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik heb vroeg in de ochtend op 10okt mijn bloed laten prikken.. nog steeds geen reactie. Volgens de regels zou ik dan dus uiterlijk zondag iets moeten horen.. Ik twijfel of ik vandaag de verloskundige bel, omdat ik geloof dat ze alleen belletjes plegen in het weekend, maar niet hun mails beantwoorden.

20 uur geleden

Reactie op Mommytobe26april

Via welke weg hebben jullie de uitslag van de nipt gekregen? Ik heb mij vor ...
Ik heb 10 april geprikt en ook nog niks gehoord... de verloskundige zou mij bellen. Ben inmiddels ook erg zenuwachtig en bang dat het tot na het weekend gaat duren voordat ik iets hoor...

20 uur geleden

Reactie op ZwoeleKoraalrif325258

Ik heb 10 april geprikt en ook nog niks gehoord... de verloskundige zou mij ...
Oktober natuurlijk...

20 uur geleden

Reactie op Mommytobe26april

Via welke weg hebben jullie de uitslag van de nipt gekregen? Ik heb mij vor ...
Ik kreeg een mail van de verloskundige. 10 okt laten prikken en gisteren de (goede) uitslag.

20 uur geleden

Weet iemand ook waarom het zo verschilt wanneer je de uitslag krijgt?

20 uur geleden

Reactie op ZwoeleKoraalrif325258

Weet iemand ook waarom het zo verschilt wanneer je de uitslag krijgt?
Ik woon in de omgeving breda.. ik weet nog dat mijn verloskundige destijds aangaf dat het echt ligt aan hoe druk het is op het lab, dus wellicht dat er in de omgeving breda nu gewoon extra veel vrouwen zwanger zijn.

20 uur geleden

Ik vond de uitslag zojuist in mijn spambox 馃槪 nu had ik niet anders verwacht dan dat het goed zou zijn, maar idioot dat ik het op die manier bijna had gemist.

19 uur geleden

Reactie op Mommytobe92

Ik woon in de omgeving breda.. ik weet nog dat mijn verloskundige destijds ...
Ik heb zojuist mijn verloskundige gebeld. Ze zei dat ik op de bellijst stond van die dag. Gelukkig alle uitslagen goed (incl nevenactiviteiten). Verloskundige zei ook dat zij tijdens het weekend geen uitslagen binnenkrijgen dus dat het anders na het weekend werd. Dus misschien ook gewoon even proberen te bellen?

19 uur geleden

Ik ben net gebeld met de uitslag en gelukkig alles goed :)

19 uur geleden

Ik had op 7 okt geprikt en werd 9 okt al gebelt met de uitslag. Echt super snel had ik totaal niet verwacht. Verloskundige zei dat het waarschijnlijk iets rustiger was als normaal. Gelukkig alles goed 馃グ Omgeving boxmeer.

17 uur geleden

Reactie op Sannevg1

Ik had op 7 okt geprikt en werd 9 okt al gebelt met de uitslag. Echt super ...
Wauw, wat fijn dat ze zo snel belden met goed nieuws! Ik vind het wel zwaar oneerlijk want ik woon maar een eindje verderop, had de 8e geprikt, en moest een ruime week wachten.. mopper mopper 馃構 Ach, goed nieuws komt altijd gelegen.