266 Reacties

茅茅n maand geleden

Maandag geprikt en gisteren al de uitslag. Heel snel, had ik niet verwacht. Alles is goed!

茅茅n maand geleden

Maandag geprikt en zojuist gebeld, helemaal goed! Had het pas volgende week verwacht, dus heel fijn.

茅茅n maand geleden

Vandaag een goede nipt uitslag gekregen! 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op YayaB

Wauw, wat fijn dat ze zo snel belden met goed nieuws! Ik vind het wel zwa ...
Ja dat geloof ik haha! Ook zo raar dat hij soms zo kort duurt en soms zo lang. Maar fijn dat de uitslag goed is, dat maakt het wachten weer oke 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Mommytobe92

Ik woon in de omgeving breda.. ik weet nog dat mijn verloskundige destijds ...
Hoi hoi, ik woon ook in die omgeving. Zou ik je een priv茅 berichtje mogen sturen om te vragen hoe je nog meer de uitslag precies gehad hebt?

茅茅n maand geleden

Reactie op qedl

Hoi hoi, ik woon ook in die omgeving. Zou ik je een priv茅 berichtje mogen s ...
Ja hoor dat mag!

茅茅n maand geleden

Reactie op Mommytobe26april

Via welke weg hebben jullie de uitslag van de nipt gekregen? Ik heb mij vor ...
Mijn verloskundige kreeg hem binnen, maar verschillend zoals ik lees krijgen sommige ook een mail. Die heb ik niet gehad.

茅茅n maand geleden

Ik heb 14 oktober bloed geprikt. Net ben ik gebeld door de verloskundige dat de uitslag goed was馃槉 dus 1 weekje wachttijd in Hardenberg. Wat een opluchting.馃尭 Morgen hebben we de 13 weken echo, heel erg veel zin in. 馃槉

茅茅n maand geleden

Vandaag de uitslag... en voor de 2e keer is de test misgegaan.... vandaag nog een laatste kans en anders mag het niet meer.... Pfff

茅茅n maand geleden

Reactie op Chelle2025

Vandaag de uitslag... en voor de 2e keer is de test misgegaan.... vandaag n ...
Wat vervelend!! Waarom is het misgegaan?

茅茅n maand geleden

Reactie op Chelle2025

Vandaag de uitslag... en voor de 2e keer is de test misgegaan.... vandaag n ...
Hier vandaag een tweede keer geprikt. Te weinig DNA van de baby te vinden in mijn bloed :( dit is niet goed voor de zenuwen. Gelukkig was de echo we super goed vandaag :)

茅茅n maand geleden

Ik heb afgelopen vrijdag gehoord dat mijn NIPT en nevenbevindingen goed waren. De eerste keer was mislukt en ik zat daardoor echt helemaal in de stress maar dat zegt dus helemaal niks!鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Cottonlily

Hier vandaag een tweede keer geprikt. Te weinig DNA van de baby te vinden i ...
Bij mij geven ze telkens niet aan waarom het niet gelukt is... dat is zo frustrerend... als de 3e niet goed is dan moet ik naar het kinderziekenhuis

茅茅n maand geleden

Ik heb 6 dagen gewacht op de uitslag van nipt met nevenbevindingen

茅茅n maand geleden

Bij mij 6 dagen geduurd

茅茅n maand geleden

Hier helaas ook de na twee weken te horen gekregen dat de NIPT kwijt is. Moet opnieuw dus 馃槙

茅茅n maand geleden

Bij mij duurde het deze keer 7 werkdagen.

茅茅n maand geleden

11 oktober de nipt test gedaan + nevenbevdingen. Vandaag dan eindelijk het verlossende woord via de mail gekregen. Dit was wel echt heel lang wachten 馃檲

茅茅n maand geleden

Ik had binnen 4 werkdagen de uitslag van de NIPT! Ik had NIPT met nevenbevindingen. Regio Rijnmond.

茅茅n maand geleden

Reactie op Cottonlily

Hier vandaag een tweede keer geprikt. Te weinig DNA van de baby te vinden i ...
Uiteindelijk deze maandag herorikt en deze nacht de resultaten ontvangen. Alles was goed! (UZ Gent) Vijf dagen gewacht dus