247 Reacties

21 dagen geleden

Gaan jullie ook nog de 13 weken echo doen?

21 dagen geleden

8 dagen heeft het bij ons geduurd. Vond het super spannend. Als ik gebeld zou worden was het geen goed nieuws en bij een brief was het goed nieuws. PostNL app gedownload zodat ik de post in de gaten kon houden. Midden in de nacht zag ik dat er een handgeschreven envelop van het umcg kwam. Daarna kon ik heerlijk slapen.

21 dagen geleden

Reactie op WifeyDP_

20e geprikt en wachtende, Kop van Overijssel. Welke regio kom jij?
Drenthe!

21 dagen geleden

Reactie op 1999R-E

Drenthe!
Ah in de buurt!

21 dagen geleden

Ik kom ook uit Drenhte

21 dagen geleden

Reactie op Liza Hammer

Gaan jullie ook nog de 13 weken echo doen?
Wij wel. Vond het een hele mooie echo de vorige zwangerschap. Je ziet het hele kindje nog op de echo, ze gaan vanalles bij langs om te kijken of er afwijkingen zijn. Bepaalde bloedvaten, hartje, hersentjes, niertjes. Vond het zelf heel mooi om te zien, zo compleet al. Het blijft spannend natuurlijk of alles goed is!! Het is dan wel een onderzoek (IMITAS), maar je kindje of jijzelf ondervind daar geen hinder van. Als er wel iets mis lijkt te zijn kan het zorgen voor extra onzekerheid/onrust bij jezelf. Ik vind het zelf wel prettig om het te weten

21 dagen geleden

Reactie op WifeyDP_

Wij wel. Vond het een hele mooie echo de vorige zwangerschap. Je ziet het h ...
Ja dat is het ook een beetje, ik vond de nipt test al heel erg spannend gelukkig was alles goed, maar nu heb ik dinsdag de 13 weken echo. Ene kant wil ik het wel om mn kindje te zien, en andere kant denk ik als ze wel iets zien krijg je die onrust weer, dus twijfel heel erg

21 dagen geleden

Ik heb vandaag bloed laten prikken voor de nipt dus hopelijk aankomende de uitslag te weten!

20 dagen geleden

Reactie op AnneR89

Ik wacht nu al 8/9 werkdagen. 16e geprikt in het Flevoziekenhuis. Jij?
Maandag geprikt in St Jansdal! Heb je inmiddels uitslag?

20 dagen geleden

Net gebeld door de verloskundige! De uitslag is goed! 💙💗

20 dagen geleden

Reactie op jennifer0792

Ik heb ook eindelijk uitslag, op kalenderdag 10. Alles was goed! 🎉
Uit welke omgeving kom je trouwens?

20 dagen geleden

Afgelopen donderdag geprikt en gisteren de uitslag! 7 dagen.

20 dagen geleden

Maandagochtend geprikt, vrijdagmiddag de uitslag.

20 dagen geleden

Reactie op Yvie B

Maandagochtend geprikt, vrijdagmiddag de uitslag.
Oh ik hoop zo dat ik hem ook snel heb! Afgelopen maandag geprikt maar nog niks binnen..

20 dagen geleden

Ik had hem snel; vrijdagmiddag geprikt en werd woensdag middag al gebeld met een goede uitslag! Succes voor alle wachtende mama’s 🍀

20 dagen geleden

Zojuist open ik ook het portaal en heb ik hem binnen, gelukkig alles goed!❤️🥰

20 dagen geleden

Reactie op Loesjnsn

Zojuist open ik ook het portaal en heb ik hem binnen, gelukkig alles goed!❤ ...
Via welk portaal kan jij het zien? Onze verloskundige geeft aan in het weekend hun mail niet te checken, dus ik moet sowieso tot volgende week wachten..

20 dagen geleden

Reactie op naathalliee

Via welk portaal kan jij het zien? Onze verloskundige geeft aan in het week ...
Ik denk dat het gisteren avond nog op is gezet. Maar mijn verloskundige werkt met zwangerenportaal. Stond in de brief dat ze het ook hierin zouden melden. ( Behalve als ze iets zouden vinden). Gisteren avond had ik niet meer gekeken maar zie op de brief dat die 17:13 uur is uitgedraaid dus is nog rond die tijd erop gezet vermoed ik

20 dagen geleden

7 dagen in Tilburg en gecontroleerd in umc geloof ik Ik heb donderdags geprikt einde dag.. en de donderdag erop rond 21:00 de uitslag in mijn portaal. Helaas heb ik ook gehoord dat er mensen langer dan 10 dagen hebben gewacht op een goede uitslag.. de tijd wil dus echt niets zeggen..

20 dagen geleden

Nog meer die 19e of eerder hebben geprikt en nog wachten? 😅