266 Reacties
één maand geleden
Ik heb het inmiddels binnen! Op het papier stond dat de uitslag er de 30 e al was, het is nu pas doorgestuurd naar de vk; wel alles goed gelukkig! Lijkt wel iets mis te gaan qua communicatie bij het lab?
één maand geleden
26 september geprikt en 1 oktober al de uitslag via de verloskundige.
één maand geleden
Reactie op 1999R-E
Ik heb helaas gisteravond gehoord dat het voor de 2e keer is mislukt… zomet ...
Ach nee! Dit is ook zo mijn angst. Vorige week woensdag voor de 2e keer geprikt en nog geen uitslag.
Gisteren wel de 13 weken echo gehad (niet bij mijn verloskundige, die doet dat niet) en het met haar erover gehad als het de 2e keer ook mislukt blijkt te zijn.
Ze gaf aan dan absoluut navraag te doen over wat de reden is dat het mislukt is. Is het dat er bijv. te weinig DNA in de placenta zit, of gaat er bij het lab of tijdens het vervoer al wat mis.
één maand geleden
Reactie op JessicaD90
Ach nee! Dit is ook zo mijn angst. Vorige week woensdag voor de 2e keer gep ...
Ze zei tegen mij dat de reden onbekend was maar dat het niet lag aan te weinig foetale fractie omdat dit dan altijd wel vermeld wordt. Dit stond er niet bij.. dus dan zou het aan het lab liggen (bloedbuizen gebroken/kwijt, te weinig bloed, te lang gelegen etc). Dat stelde me wel enigszins gerust. Volgens mij krijg je de optie voor de 3e keer ook niet als het ligt aan te weinig foetale fractie
één maand geleden
Reactie op Elineexx
Daarom dat ik zei dat het bij iedereen verschillend is. Ik zit ook nog stee ...
Wat voor portaal? Zwangerenportaal? Of is er een portaal waas jouw vk gebruik van maakt?
één maand geleden
Bellen ze anoniem? Ik zie net dat ik van vanmiddag 3x gebeld ben door anoniem
één maand geleden
Wij hebben afgelopen vrijdag de nipttest gedaan en vandaag een goede uitslag gehad 💞 best snel gelukkig!
één maand geleden
Weet iemand waarom
Sommigen het zo snel krijgen? Hier vorige week do geprikt en geen uitslag les sommigen die het sneller krijgen
één maand geleden
Reactie op shabnam1901
Weet iemand waarom
Sommigen het zo snel krijgen? Hier vorige week do geprik ...
Denk dat het eraan ligt hoe snel het laboratorium is.