249 Reacties

15 dagen geleden

Ik wacht al bijna 2 weken馃槦

15 dagen geleden

Vorige week vrijdag geprikt en vandaag goede uitslag gehad!

15 dagen geleden

Afgelopen vrijdag bloed geprikt en vandaag de uitslag gehad! Alles was goed. 馃グ

15 dagen geleden

Reactie op Quce

Ik wacht al bijna 2 weken馃槦
Ik zou de verloskundige even contacten zei moeten het doorgeven

15 dagen geleden

Kregen jullie het resultaat van de standaard en uitgebreide NIPT samen? Er staat bij ons precies enkel info over de standaard.

15 dagen geleden

4 werkdagen, vandaag de 'gunstige' uitslag ontvangen 鉂わ笍

15 dagen geleden

Reactie op shabnam1901

Weet iemand waarom Sommigen het zo snel krijgen? Hier vorige week do geprik ...
1e keer had ik maandagochtend laten prikken, kreeg ik een week later op dinsdagavond te horen dat ie mislukt was. 2e keer op woensdag geprikt, en nu een week later op donderdag is de uitslag er weer nog niet. Zo jaloers op iedereen die het snel krijgt.

15 dagen geleden

Reactie op 1999R-E

Ze zei tegen mij dat de reden onbekend was maar dat het niet lag aan te wei ...
Wel fijn dat het jou gerust heeft gesteld. 鉂わ笍

15 dagen geleden

Reactie op zograag94

Kregen jullie het resultaat van de standaard en uitgebreide NIPT samen? Er ...
Bedoel je incl. nevenbevindingen?

15 dagen geleden

Hoi! Ik ben vanmorgen geweest en de bloedwaarden staan al wel in mijn app (bloedgroep, hemoglobine, rhesus, etc.) Ik heb alleen dus nog geen uitslag op datgeen wat ik zo graag wil weten. Dit gaat om Rijnstate te Arnhem. Iemand dit dat ook zo snel had en weet hoe snel de rest normaliter volgt?

14 dagen geleden

Reactie op E1797

Hoi! Ik ben vanmorgen geweest en de bloedwaarden staan al wel in mijn app ( ...
Uitslag van gewone bloeduitslagen duurt meestal niet zo lang, vaak is het na 2 uur wel bekend. Nipt duurt echter 5-10 werkdagen in de meeste gevallen

14 dagen geleden

Ik heb maandag geprikt en kreeg vanochtend uitslag! Alles goed gelukkig. Ik woon in provincie Utrecht, maar het bloed is naar Maastricht gestuurd... dus niet eens naar het ziekenhuis hier in Utrecht!

14 dagen geleden

Vorige week geprikt en vanochtend bericht dat alles ok茅 was incl nevenbedingen! 馃コ Tijd voor taart! Nu op naar de 13 weken echo!

14 dagen geleden

Yess wij ook net binnen gekregen. Alles is goed, geen nevenbevindingen. Afgelopen maandagochtend geprikt

14 dagen geleden

Hier ook maandag eind van de dag geprikt vanmiddag om 14 uur de uitslag al! Alles was goed 馃┓馃┑

14 dagen geleden

Ik heb dinsdagmiddag bloed laten prikken en vanmiddag (vrijdag) de uitslag

14 dagen geleden

Donderdag geprikt en een week later op donderdag de uitslag 馃榿

14 dagen geleden

Ik ben maandagochtend geprikt en had eind van de middag vandaag goeie uitslag binnen!

14 dagen geleden

Vandaag belde de verloskundige belde vandaag en je gelooft het niet maar de test was MIS gegaan. Dus ik moet opnieuw bloed af laten nemen. Er was iets gebeurd met het buisje of er was te weinig bloed.....

13 dagen geleden

Reactie op druif92

Ik heb maandag geprikt en kreeg vanochtend uitslag! Alles goed gelukkig. Ik ...
Zo gek ik ook maar wacht al meer dan een week