53 Reacties

4 dagen geleden

Wij zetten onze dame bij het avondeten bij ons aan tafel maar ik kan zelf eten en haar eten geven niet zo goed combineren 😂 oftewel, zij heeft warm eten en mijn eten is ijskoud. Dus nu geef ik haar ongeveer 3 maispufs bij het avondeten zodat ze daarna lekker haar groente kan eten en ik ook warm eet. Meer dan dat krijgt ze niet omdat ik precies dezelfde twijfel heb als jou!

4 dagen geleden

Reactie op Danique1504

Wij zetten onze dame bij het avondeten bij ons aan tafel maar ik kan zelf e ...
Ja ik zit nu ook op ongeveer 3 per keer maar dan bijv 2 momenten waardoor het 6 chippies per dag worden. Weet niet of da te veel is haha. Verminderen naar 1 moment per dag?

4 dagen geleden

Reactie op FantastischeHart314204

Ja ik zit nu ook op ongeveer 3 per keer maar dan bijv 2 momenten waardoor h ...
Ik denk dat wat je doet prima kan hoor! Ze krijgt bij ons 1x een koekje (vaak na haar middagdutje) en dan die maispufs tijdens het avondeten

4 dagen geleden

Reactie op Danique1504

Ik denk dat wat je doet prima kan hoor! Ze krijgt bij ons 1x een koekje (va ...
Welke koekjes gebruik je als ik vragen mag

4 dagen geleden

Ik heb deze en van die fruit koekjes, de zachte. Zal daar nog even een foto van opzoeken

4 dagen geleden

Deze☺️

4 dagen geleden

Ik geef hooguit 1 maisstengel per dag. Niet eens dagelijks hier. Koekjes geven we sowieso nog niet. Soms sabbelt ie lekker op een broodkorstje.

4 dagen geleden

1 a 2 maispufs per dag. Soms ook weleens een dag niet

4 dagen geleden

Reactie op Danique1504

Deze☺️
Mogen babys dit?

4 dagen geleden

Reactie op samxantxha

Mogen babys dit?
Ja hoor, gewoon de eventuele harde stukken er af halen en de zachte stukjes geven. Het is ook maar net hoe je erin staat natuurlijk qua eten.

4 dagen geleden

Reactie op Danique1504

Deze☺️
Waarom zou je een baby nu al zoveel suiker geven? Ben daar dan benieuwd naar.

4 dagen geleden

Reactie op Avas85

Waarom zou je een baby nu al zoveel suiker geven? Ben daar dan benieuwd naa ...
Ik geef dit ook niet dagelijks, ik wissel van alles af. Overigens bepaald geloof ik iedereen zelf wat ze zijn/haar kind geven en werd er gevraagd welke koekjes ik gaf en deel ik dit. Daarbij benoem ik net ook nog dat iedereen bepaald hoe of wat en het maar net is hoe je er in staat. Heb niet gevraagd om commentaar van de moedermaffia….🙄

4 dagen geleden

Reactie op Danique1504

Ik geef dit ook niet dagelijks, ik wissel van alles af. Overigens bepaald ...
Moedermaffia🤣. Fijn weekend meid!

4 dagen geleden

Reactie op Avas85

Moedermaffia🤣. Fijn weekend meid!
Komt zeker goed met lekkere koekjes voor mijn baby😉

4 dagen geleden

Misschien kan je een soepstengel geven? Bij de ah hebben ze volkoren soepstengels. Mijn dochter doet daar met gemak 20 minuten over

4 dagen geleden

Reactie op Avas85

Waarom zou je een baby nu al zoveel suiker geven? Ben daar dan benieuwd naa ...
Rustag😂

4 dagen geleden

Ik geef haar iets van 3/4 van die mais dingetjes per dag. Soms een dag niet, soms een dag wat meer. Zodra ik (naast onze eetmomentjes) zelf maar iets lekkers wil snoepen staat ze alweer aan mijn broek te trekken dat ze ook iets wil. Dus dan geef ik haar ook gewoon iets lekkers. Zolang je kindje gewoon goed blijft groeien moet dat allemaal gewoon kunnen lijkt mij!

4 dagen geleden

Max 3 per keer. Als we haar van de opvang gehaald hebben en ze een beetje blegh is, rond 5-6 uur ‘s avonds. Dan staan we haar avondeten te maken en houdt dit haar even bezig en happy.

4 dagen geleden

Geen. Baby's hebben geen snacks nodig.

4 dagen geleden

Ik had één zakje gehaald omdat ze de link met reiken en dingen naar haar mond brengen eerst niet maakte met de lepel en stukjes groente enzo. Maar oo zich had ik het met voordoen oo gered. Nu doe ik daar de vitamine d op als die er bij in schoot in de hapjesmomenten of als ze dan niet echt wil eten, dat wisselt ivm ziekte soms nogal hier. Dus dan is het handig, hoef ik haar niet nóg een 'medicijn' te dwingen wat haar eetlust echt bederft..