10 Reacties

één maand geleden

Lees graag mee haha

één maand geleden

Ben ook benieuwd! Hier 2 bonusdochters.. 🙂

één maand geleden

Misschien had ik dit in een andere groep moeten zetten haha. We zitten natuurlijk allemaal in hetzelfde schuitje dat we het nog niet verteld hebben :-)

één maand geleden

Mijn zoon is ook 8 en ik heb een voetbal pakje laten bedrukken met grote broer, hij vond het geweldig!

één maand geleden

Reactie op Baby2🥰

Mijn zoon is ook 8 en ik heb een voetbal pakje laten bedrukken met grote br ...
Die is ook leuk ja!

één maand geleden

Wij hebben mijn stiefzoon (7) verteld dat er een reden is waarom ik zo moe was de laatste tijd. “Er groeit een baby in de buik. Je krijgt een broertje of zusje!”. Zo zonder poespas of iets. Hij moest het nieuws even verwerken kwam vervolgens met iets praktisch. Daarna is hij gelijk naar zijn vrienden gegaan om het te vertellen. Op een andere dag heb ik tegen hem gezegd dat het voor mij erg belangrijk is dat niet alles straks om de baby draait. En dat als hij het gevoel heeft dat hij zich alleen voelt of achtergesteld, dat hij dit mag aangeven. Want alle gezinsleden zijn even belangrijk

één maand geleden

We hebben het hem verteld, we hebben een t shirt laten bedrukken met "grote broer". Hij legde niet gelijk de link dat dat dan ook bij ons in huis werd, dus dat hebben we er rustig bij verteld. Hij was heel blij en begon gelijk al met namen bedenken haha. Super lief natuurlijk!

24 dagen geleden

Ik ben zelf zo’n kind die de uit een eerdere relatie komt en heb dus ‘alleen maar’ half broertjes en zusjes. Om eerlijk te zijn vond ik het echt geweldig!! Mijn moeder, waar ik woonde, heeft het juist gewoon op een leuke manier verteld en ik heb me vanaf dag 1 echt grote zus gevoeld. Ik denk dus dat t meer gaat om jullie intenties en niet zo zeer hoe je het precies vertelt. Veel plezier alvast!

24 dagen geleden

Reactie op leo1991

We hebben het hem verteld, we hebben een t shirt laten bedrukken met "grote ...
Oh ik heb deze reactie helemaal over het hoofd gezien haha! Heel lief, fijn dat hij zo reageerde 😊