6 Reacties

2 maanden geleden

Gefeliciteerd!! ✨❤️ En heel veel geluk gewenst voor de toekomst 🌹 Ik ben zelf nu 5.1 voor ons voelt het ook heel onwerkelijk omdat ik net 5 maand geleden bevallen ben haha! Ik denk voor veel vrouwen wel, vooral omdat je in het begin vaak nog niet veel merkt!

2 maanden geleden

ik ben zelf 6 + 6 ik schrok enorm omdat ik zelf 17 ben maar het is super welkom en ik kijk er na uit om voor het eerst het hartje te horen

2 maanden geleden

Heel blij en dankbaar, met een tikkeltje nerveus, maar ook verbaasd dat het de eerste keer raak was. Ook omdat we al een kindje hebben en je er altijd vanuit gaat dat het niet in een keer lukt

2 maanden geleden

Pure ongeloof, 2 jaar wil het niet lukken, en nu zouden we de laatste ronde IUI doen voordat we echt zouden stoppen….. Ik ben nu ook nog niet perse blij ofzo… ik voel me niet zwanger 🤷🏼‍♀️ het is echt een streepje waardoor het wel zo is, want anders….🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Het eerste wat ik riep was: oh shit! Ik was niet blij en niet verdrietig, het was de shock denk ik, zeker omdat het direct raak was… niet verwacht! De emoties alle kanten op, maar uiteindelijk heel blij ♥️

2 maanden geleden

Geshockeerd, maar uiteindelijk super blij! Ik was 4 dagen voor mijn positieve test geopereerd dus wij deden afgelopen maand voor spek en bonen 😅 moedernatuur dacht daar anders over!