17 Reacties

3 dagen geleden

Ik moet bijna iedere dag nog braken, mn maag is al vanaf week 6 overstuur. Ben nu 14 weken en heb het wel gehad😫

3 dagen geleden

Dit is mijn 2de zwangerschap en ik ben erg beroerd. Spugen, hele dagen misselijk, erg last van hormonen…

3 dagen geleden

Ik ben nu 15+1 en ben gelukkig nooit misselijk geweest. Wel enorm vermoeid en dat heb ik nog steeds met vlagen, vooral na een drukke dag heb ik paar dagen nodig om bij te komen. Verder heb ik wel echt enorme last van hartkloppingen, hoort er ook wel bij maar vraag me af of t normaal is dat ik t bijna hele dag door heb 🙈 maandag gelukkig afspraak met VK dus maar even navragen

3 dagen geleden

Ik ook vooral hoofdpijn en moe (15+1)

21 uur geleden

Moe, en heb de griep te pakken, heel erg verkouden, opgezette klieren in mijn nek, hoofdpijn en verhoging. Nu 13+5 weken.. ben wel van mijn misselijkheid af! 🥳

21 uur geleden

14+3 veel hoofdpijn en moe

20 uur geleden

16 weken nu, en de laatste twee weken nog erger aan het overgeven, misselijk etc als eerdere werken. Tweede zwangerschap, en met een dreumes echt niet te doen haha!

20 uur geleden

Dit is mijn 2e zwangerschap, nu 13+5 wk zwanger. Ben de eerste weken veeel misselijker geweest vergeleken met de vorige keer. Nu nog steeds heel erg moe, hoop dat ik snel weer wat meer energie heb

18 uur geleden

Ben nu 15 weken zwanger. Het moment dat ik wist dat ik zwanger was al super misselijk, sinds tweede trimester is het erger geworden en ben ik begonnen met overgeven + super erge hoofdpijn dus gaan eigenlijk alleen maar slechter… Krijg nu medicijnen van de huisarts voorgeschreven hopelijk werkt dit en kan ik eindelijk echt gaan genieten 🥰 hopelijk blijft het bij jou hierbij en word het alleen maar beter 🍀

18 uur geleden

2e zwangerschap hier en eigenlijk helemaal niks te klagen al vanaf begin niet echt, wel wat vermoeid maar ook per dag verschillend. Geen misselijkheid en overgeven gelukkig want dat had ik bij me eerste wel de eerste 3 maanden 😩 Wel last van m’n borsten die doen echt heel erg zeer maar goed verder niks te klagen eigenlijk. Nu 12+5 🩵🩷

9 uur geleden

Reactie op T.Yana

Ben nu 15 weken zwanger. Het moment dat ik wist dat ik zwanger was al super ...
Ik dacht echt dat ik gek was, maar heb t idee dat het bij mij ook juist erger wordt..ben nu bijna 14 weken en heb t daarom gister al verteld op werk omdat ik me gewoon echt niet goed voel. Ga denk ik echt vragen om minder te werken want dit houd ik niet vol.

9 uur geleden

Reactie op Stroopwafel1991

Ik dacht echt dat ik gek was, maar heb t idee dat het bij mij ook juist erg ...
Als je je niet goed voelt kan je dat echt wel bespreekbaar maken! Hoe vermoeider je bent hoe erger het wordt. Ik zou dus lekker rustig aandoen hoor:)

6 uur geleden

Hier ook 2e zwangerschap en enorme hoofdpijn! De verloskundige gaf aan dat als je zwanger bent je minimaal 2 liter water moet innemen zelfs het liefst 3. Ze zei gelijk niemand die dat dagelijks lukt maar je lichaam heeft het eigenlijk wel nodig.

6 uur geleden

Reactie op m jeslinjoane

Hier ook 2e zwangerschap en enorme hoofdpijn! De verloskundige gaf aan dat ...
Ik merk dat ik nog steeds hetzelfde drink als voorheen en dat is echt geen 2 liter vrees ik 🫣 probeer er wel aan te denken en toch meer te drinken maar vind het toch lastig

5 uur geleden

Reactie op Krissy790

Ik merk dat ik nog steeds hetzelfde drink als voorheen en dat is echt geen ...
Ik kom ook niet eens aan de 2liter hoor haha. De verloskundige gaf wel aan dat de kans groot is dat de hoofdpijn verminderd als ik wat meer drink dus ik heb elk een een domme wekker die nu af gaat zodat ik niet vergeet te drinken🤣🤣

5 uur geleden

Reactie op m jeslinjoane

Ik kom ook niet eens aan de 2liter hoor haha. De verloskundige gaf wel aan ...
Elk uur*

3 uur geleden

Reactie op RaadselachtigePier178522

Ik moet bijna iedere dag nog braken, mn maag is al vanaf week 6 overstuur. ...
Herkenbaar, ben nu ruim 14 weken, heb HG, net weer 2 dagen infuus gehad. Vanaf week 6 constant misselijk, moe en braken. Ik ben er ook helemaal klaar mee...