9 Reacties

2 maanden geleden

Alcohol vrije wijn voor als je thuis een borrel hebt. Best lekker ook :)

2 maanden geleden

Ik heb hier afgelopen zondag mijn schoonmoeder op bezoek gehad met een BBQ en we drinken graag samen een wit wijntje. Dus ik had dubbelfris in mijn glas. Volgens mij is het haar niet opgevallen want praktisch dezelfde kleur. Ook drink ik graag normaal gesproken een gin tonic. Daar heb je ook veel 0.0 varianten van maar je kunt ook gewoon tonic met ijs en een aardbei of frambozen erin doen. Is net echt ;)

2 maanden geleden

Verder heel herkenbaar trouwens en blijf ik een beetje uit de buurt van mijn vriendinnen. Gelukkig gaan we over anderhalve week op vakantie haha.

2 maanden geleden

Ik drink sowieso bijna geen alcohol, dus dit is voor mij geen probleem. Maar misschien kun je zeggen dat je hoofdpijn hebt? Autorijden is ook altijd een goede inderdaad. Er bestaan ook lekkere alcoholvrije bubbels en dan zie je echt geen verschil. Bier en wijn ziet er qua kleur vaak ook hetzelfde uit. Of je maakt lekkere mocktails die er ook nog eens heerlijk uitzien? Dan leid je iedereen daarmee af.

2 maanden geleden

Reactie op Macy86

Verder heel herkenbaar trouwens en blijf ik een beetje uit de buurt van mij ...
Thanks voor je suggesties, heel waardevol! Haha ik ben juist de eerste 2 weken op vakantie, dus die omzeil ik al. De rest vol gepland, maar ga ze zeker afleiden met de andere drankjes :) Ik dacht er ook nog aan om hard seltzer in te slaan en uit het blikje te drinken, en deze vullen met een ander drankje

2 maanden geleden

Ik zeg antibiotica van 14 weken, daarna ga ik op vakantie. En daarna kunnen we het hopelijk vertellen!

2 maanden geleden

0.0 radler is wel kleur verschil, viel mijzelf afgelopen weekend op haha. 0.0 bier is wel hetzelfde qua kleur (heineken dan)

2 maanden geleden

In de antibiotica uitleg trapt niemand nog, kan je evengoed zeggen dat je zwanger bent 🥲 Ik zeg dat ik aan het proberen ben om zwanger te worden, dan weten ze nog niet dat ik al zwanger ben. Of je zegt dat je een kater hebt. Of je zegt helemaal niks en pakt gewoon een alcoholvrij drankje. Veel mensen valt het echt niet op als je voor een colaatje kiest.

2 maanden geleden

Ik heb een keer ipv rosé een glas limonade gemaakt haha was super bang dat ze het zouden zien maar, ja wie let daar nou echt op? Wij omdat we iets te verbergen hebben ;)