5 Reacties

2 maanden geleden

Hoi lieve meid. Wat naar dat dit je dit hebt meegemaakt. Ik ben vandaag 5w en 2 dagen. Ik heb nog symptomen en mijn testjes liepen mooi op. Toch heb ik vanmiddag uit het niets beginnend met bruin bloedverlies en nu rood bloedverlies met stolsels. Verloskundige gaf bij mij eigenlijk het zelfde aan: we kunnen nu nog niks zien, pas als het bloeden is gestopt. Ik moet zeggen dat ik echt in shock ben en in m’n hoofd blijf ik ook nog zeggen, maaaaar misschien ben ik nog wel zwanger. Ik weet niet meer wat ik moet voelen, want ik heb ook echt menstruatie krampen nu erbij. 🥹😭

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu met jou? Heb je lang gebloed ?

2 maanden geleden

Ik zag dat je op meerdere topics om advies vroeg en dat je erg opzoek bent naar antwoorden. Wat vervelend en naar dat je in deze onzekerheid zit! Heel veel sterkte en hopelijk kun je je gedachten af en toe een beetje verzetten want dit is natuurlijk erg lang wachten !❤️ Ik heb een miskraam gehad 3 jaar geleden en ik had tijdens de positieve test direct al een gevoel dat er iets niet goed zat. 1e echo goede echo met kloppend hartje maar ik bleef onzeker. Daarna kreeg ik wat bloedverlies op en af maar nooit rood, helder of stolsels. Ik mocht paar dagen later voor echo en toen was het hartje gestopt. Dit was met 9 weken Nu vandeweek de bevestiging gekregen weer een miskraam te hebben maar deze begon anders. Tijdens mijn nod 3 a 4 dagen flink gebloed dus dacht aan menstruatie. Als ik mij goed herinner had ik 1 of 2 kleine stolsels. Een week later ineens een positieve ovu test maar vond dit vreemd en deed zwangerschapstest en deze was positief! Deze week geldt de bevestiging gekregen dat ik een vroege miskraam heb gehad. Testen zijn nog positief terwijl mn baarmoeder schoon is. Ik bloed ene keer wel, andere keer niet. Soms helder, soms licht, soms 1 dag niks. Heb je al eens een nieuwe zwangerschapstest gedaan? Het zou kunnen dat deze lichter is dan je vorige test of misschien al wel helemaal negatief is. Als ie positief is, wil dat niet zeggen dat je nog zwanger bent maar dat geeft altijd meer hoor dan dat ie negatief is. Als de test negatief is, heb je wel al de bevestiging dat het helaas een miskraam is geweest. Het is gewoon rot en lastig dat je verder niets anders kunt doen dan afwachten... Misschien als je echt aan de bel trekt bij de vk dat je langs mag komen en dat ze evt kunnen kijken of er een holte zit. Of dat je iig even met hun hebt kunnen praten. Ik ben met 5 weken al wel voor een echo geweest en daar was niets op te zien, ook geen holte. Toen dacht de vk al aan den miskraam en werd 2 weken later bevestigd Ik wens je heel veel sterkte succes en hoop op een wonder voor je❤️

2 maanden geleden

Reactie op AE.

Hoe gaat het nu met jou? Heb je lang gebloed ?
Hey! Ik heb 48 uur actief gebloed. De eerste 24 uur wat heftiger. Ik druppelde boven de wc. De volgende 24 uur alleen bij afvegen. En de twee dagen erna af en toe lichtroze/bruin. Vrijdagavond/gisteren is het echt gestopt. Ik heb woensdagavond en donderdagochtend getest en ik testte meteen negatief. Het was helaas een miskraam, maar blijkbaar hersteld m’n lijf wel snel. Hoe is het bij jou?

2 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Hey! Ik heb 48 uur actief gebloed. De eerste 24 uur wat heftiger. Ik druppe ...
Ik bloed echt super veel! Mijn Hb is ook heel snel achteruit gegaan. Ik had gister heel erge krampen, met overgeven aan toe. Ik heb twee maal een echo gehad, allebei de keren te horen gekregen dat er niks te zien is en dat t lijkt alsof er helemaal geen innesteling in de baarmoeder heeft plaatsgevonden. Ze vermoeden nu dus een BBZ, ZOL (zwangerschap onbekende locatie) of een vroege miskraam. Morgen wordt mijn HCG bepaald en hopelijk gaat die omlaag…. Dan was het een “normale” miskraamz