5 Reacties

19 dagen geleden

Hoi Eef, wat een verdrietig nieuws. Vorig jaar november heb ik precies hetzelfde meegemaakt, ook het hartje gestopt bij 11 weken. Ik heb toen 2 weken gewacht en er gebeurde niks, erna heb ik toch medicatie genomen. Het is heel naar en verdrietig, heel veel sterkte de aankomende tijd🤍

18 dagen geleden

Wat ontzettend verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte 🤍

18 dagen geleden

Eerst wil ik je heel veel kracht toe wensen.. Mijn vorige 2 miskramen waren rond 6 weken en kwamen af tussen 12-18 omdat we toch maar de pillen zijn gaan gebruiken…

18 dagen geleden

Dit kan helaas lang duren, er is eigenlijk geen pijl op te trekken. Ik heb 2x een missed abortion gehad en toch voor medicatie gekozen omdat ik het fysiek en daardoor ook mentaal wilde kunnen afsluiten. De eerste keer uiteindelijk 6 weken bezig geweest van slechte echo tot complete miskraam (medicatie werkte niet, dus curettage gehad). Zou toen dus 16 weken geweest zijn… moet je nagaan hoe lang het misschien geduurd had als ik een natuurlijke miskraam afgewacht had… dus houd er rekening mee dat het echt weken kan duren.

18 dagen geleden

Wat een verdrietig nieuws. Ik heb zelf afgelopen juli nog een missed abortion gehad. Bij de 10 weken echo kregen we toen te horen dat het hartje bij 9 weken was gestopt met kloppen. Uiteindelijk is een paar dagen later het bloeden langzaam begonnen en kwam de miskraam uiteindelijk 6 dagen na het nieuws tijdens de echo. Het kan dus wel snel en natuurlijk gaan is mijn ervaring. Heel veel succes en sterkte gewenst ❤️🍀