89 Reacties

één maand geleden

Reactie op Netje87

Ik vandaag ook 16 weken en ook maar 2 kilo erbij. Herken heel erg wat je ze ...
Haha ja herken ik. Of moeite hebben met avondeten maar daarna wel pepernoten kunnen eten 😂

één maand geleden

Reactie op charlieb89

Haha ja herken ik. Of moeite hebben met avondeten maar daarna wel pepernote ...
Haha dat DUs 😂 gezond eten is gewoon echt een hele opgave terwijl die reep chocolade bv er wel heel makkelijk in gaat 😂

één maand geleden

15 weken 1,5 kilo. Moet ik wel zeggen dat door de hormoon behandelingen ik al 2 kilo zwaarder de zwangerschap begon dan dat ik altijd daarvoor woog.

één maand geleden

Bijna 16 weken en toevallig gister op de weegschaal gestaan en nog geen gram aangekomen maar wel een buikje inmiddels.

één maand geleden

16 weken +4 erbij. Ik eet amper of iig veel minder dan voor mijn zwangerschap. Ik ben echt veel misselijk en heb nooit trek. Maar toch plus 4. Dus het heeft niet perse met eten te maken denk ik ...⚖️😌

één maand geleden

Ik ook 17 weken en 5 kg aangekomen!

één maand geleden

Reactie op charlieb89

Ik 15 maar nog geen kg aangekomen terwijl buik wel veranderd. Denk soms: ga ...
Elk lichaam is anders, ik heb vaak ook twijfels of het wel goed gaat omdat ik niet aankom.. maar zolang ik bij elke echo weer een kloppend hartje zie en de groei klopt doet mijn lichaam het schijnbaar goed genoeg. Vrouwen lichaam is mysterieus maar o zo mooi als het om een zwangerschap gaat. Manlief verbaast zich ook constant wat we allemaal moeten doorstaan haha

één maand geleden

Ik ben nu 17+2 en ben al 8 kg aangekomen.. Ik eet ook echt de hele dag door, maar de laatste 2 weken meer omdat ik anders ontzettend pijn in m’n maag krijg.. maar heb contant wel het gevoel dat ik moet eten.. Ik vraag me af hoeveel er nog bij gaat komen😅 Bij m’n dochter ben ik in totaal maar 6 kg aangekomen. En nu bij ons zoontje zaten we al met 13/14 weken op de 6kg😅

één maand geleden

Ik ben nu precies 14 weken en 4 kilo aangekomen. Ik eet wel meer als voor mijn zwangerschap maar probeer wel te letten op wat ik eet. Wat ik wel bijzonder vind is dat ik tussen weken 8 en 12 de 4 kilo ben aangekomen en in de afgelopen 2 weken weer helemaal niks...

één maand geleden

14 weken en 5 kilo afgevallen, maar wel al een behoorlijk buikje.

één maand geleden

16 weken en eerst 2,7 kilo afgevallen maar vandaag voor het eerst 0,2 er bij tov vorige week! 🥳

één maand geleden

16 weken en 6 dagen en ben ongeveer 4 kilo aangekomen. Eet de hele dag door en niet altijd even gezond🫣

één maand geleden

17 weken + 3 dagen en 8kg erbij 😩, heb wel echt toegegeven aan de cravings/ misbruik gemaakt

één maand geleden

Reactie op L.E.A.

Ik ben nu 17+2 en ben al 8 kg aangekomen.. Ik eet ook echt de hele dag door ...
Ik ook.. 17+3 en 8kg erbij. Precies dat honger gevoel.. soms misbruik gemaakt om ook slechte dingen te eten hoor haha.. maar als ik niet eet word ik weeïg. Vanmorgen dacht ik shit…

één maand geleden

16,5 week zwanger en 2 kilo aangekomen. Eerste kindje, sport veel en eet niet anders (op de uitgesloten voeding en alcohol na)

één maand geleden

14 wk en 3,5 kilo erbij

één maand geleden

Reactie op BlueberryBum

Ik ook.. 17+3 en 8kg erbij. Precies dat honger gevoel.. soms misbruik gemaa ...
Blij om te lezen dat ik niet enigste ben haha, door alle reacties van die paar kilo denk ik echt waarom is het bij ons anders 😂

één maand geleden

Ik ben nu 14+4 weken en nog niks aangekomen, ben in eerste trimester juist afgevallen, door niet kunnen eten, en erg misselijk zijn en overgeven.

25 dagen geleden

17wk, 6 kg erbij. Laatste drie weken vooral, afgelopen dagen ook weer een buikgroeispurt en bandenpijn bevestigd mij dit ^^ auwie maar groei maar lekekr hoor kleine baby! 🔥

25 dagen geleden

14+5 en 1.8 kg aangekomen qua gewicht voor de zwangerschap. eerste trimester niet ziek geweest maar toch wat gewicht verloren (iets minder dan 1 kg) Ik denk dat het ook afhankelijk is van je postuur voor de zwangerschap en hoe snel je in het algemeen aankomt of afvalt. de verloskundige houden ons vast goed in de gaten mocht het teveel of te weinig zijn 😘