89 Reacties
één maand geleden
Reactie op Netje87
Ik vandaag ook 16 weken en ook maar 2 kilo erbij. Herken heel erg wat je ze ...
Haha ja herken ik. Of moeite hebben met avondeten maar daarna wel pepernoten kunnen eten 😂
één maand geleden
15 weken 1,5 kilo.
Moet ik wel zeggen dat door de hormoon behandelingen ik al 2 kilo zwaarder de zwangerschap begon dan dat ik altijd daarvoor woog.
één maand geleden
Bijna 16 weken en toevallig gister op de weegschaal gestaan en nog geen gram aangekomen maar wel een buikje inmiddels.
één maand geleden
Reactie op charlieb89
Ik 15 maar nog geen kg aangekomen terwijl buik wel veranderd. Denk soms: ga ...
Elk lichaam is anders, ik heb vaak ook twijfels of het wel goed gaat omdat ik niet aankom.. maar zolang ik bij elke echo weer een kloppend hartje zie en de groei klopt doet mijn lichaam het schijnbaar goed genoeg. Vrouwen lichaam is mysterieus maar o zo mooi als het om een zwangerschap gaat.
Manlief verbaast zich ook constant wat we allemaal moeten doorstaan haha
één maand geleden
Ik ben nu 17+2 en ben al 8 kg aangekomen..
Ik eet ook echt de hele dag door, maar de laatste 2 weken meer omdat ik anders ontzettend pijn in m’n maag krijg.. maar heb contant wel het gevoel dat ik moet eten..
Ik vraag me af hoeveel er nog bij gaat komen😅
Bij m’n dochter ben ik in totaal maar 6 kg aangekomen.
En nu bij ons zoontje zaten we al met 13/14 weken op de 6kg😅
één maand geleden
16 weken en eerst 2,7 kilo afgevallen maar vandaag voor het eerst 0,2 er bij tov vorige week! 🥳
één maand geleden
17 weken + 3 dagen en 8kg erbij 😩, heb wel echt toegegeven aan de cravings/ misbruik gemaakt
één maand geleden
Reactie op L.E.A.
Ik ben nu 17+2 en ben al 8 kg aangekomen..
Ik eet ook echt de hele dag door ...
Ik ook.. 17+3 en 8kg erbij. Precies dat honger gevoel.. soms misbruik gemaakt om ook slechte dingen te eten hoor haha.. maar als ik niet eet word ik weeïg. Vanmorgen dacht ik shit…
25 dagen geleden
14+5 en 1.8 kg aangekomen qua gewicht voor de zwangerschap. eerste trimester niet ziek geweest maar toch wat gewicht verloren (iets minder dan 1 kg)
Ik denk dat het ook afhankelijk is van je postuur voor de zwangerschap en hoe snel je in het algemeen aankomt of afvalt.
de verloskundige houden ons vast goed in de gaten mocht het teveel of te weinig zijn 😘