89 Reacties

25 dagen geleden

Ik ben 1,2 kilo aangekomen. Nu 14+3. Ben niet misselijk geweest verder en heb ook echt al een buikje.

24 dagen geleden

17 weken 1 kilo

24 dagen geleden

16+1 en +2,5 kg

23 dagen geleden

Reactie op charlieb89

Ik 15 maar nog geen kg aangekomen terwijl buik wel veranderd. Denk soms: ga ...
Ik ook 15 weken en drie kilo afgevallen. Ik maak mij er ook soms wel zorgen over. De gynaecoloog zegt altijd, de baby neemt wat hij nodig heeft. Maar zelf zo futloos. Had gehoopt dat de misselijkheid wel weg ging zijn nu en de eetlust terug. Zal nog even moeten afwachten 🙈

23 dagen geleden

Mijn dochter is nu 18.3 weken zwanger en is net 500 gram bijgekomen en heeft al een aardig buikje is haar eerste zwangerschap.

23 dagen geleden

Ik ben nu 15+5 en ben vandaag gewogen: 65,5 kilo. Helemaal goed volgens de verpleegkundige. Bij 7 weken zwangerschap woog ik 59 kilo. Ik las dat je extra bloed al 1,5 kilo weegt.

23 dagen geleden

Ik ben nu 16+1 en ik ben nu iets van 2 kilo aangekomen. Maar mijn cravings zijn ook alles behalve gezond dus het zou ook daarmee te maken kunnen hebben.

22 dagen geleden

14 + 3 en 2,5 kilo afgevallen. Ben in het begin erg misselijk geweest en veel overgegeven. Baby groeit goed en neemt wat hij nodig heeft zegt de vk. Deze week voel ik me beter en kan ik meer eten dus komt wel weer goed

22 dagen geleden

17+5 en +3kg. Maar schommelt enorm.. ene dag 2-2,5 en dan ineens 3-3,5 kilo erbij haha

18 dagen geleden

17 weken 0 aangekomen

18 dagen geleden

17+3, -1,5 kg. Regelmatig, gevarieerd eten, veel eiwitten en gezonde vetten (vol gevoel) en gewoon niet toegeven. 🤣 Af en toe wat lekkers kan wel natuurlijk, maar ik probeer het dan bijvoorbeeld tot het weekend te houden, zaterdagavond ofzo.. 🙈 Bij mijn eerste zoontje was ik nu +4kg, maar toen had ik ook meer rust en slaap. Hopelijk loopt het hier binnenkort ook wat op in gewicht, want begin me toch wat zorgen te maken

18 dagen geleden

15+2 5 kilo.

18 dagen geleden

Reactie op Shirley94

16 weken en een halve kilo aangekomen (in de eerste weken 2 kilo afgevallen ...
Inmiddels ben ik 2 kilo aangekomen, gaat ineens hard! En de buik ook

18 dagen geleden

5 kg, week 16. Niet moeten overgeven en alleen elke 2 uur eten hielp tegen de misselijkheid in het eerste trimester.

18 dagen geleden

16+4 tot nu toe 2 kilo aangekomen. Totaal anders dan bij mijn vorige zwangerschap maar goed we moeten nog even. Wie weet kom ik in de derde trimester ineens heel veel aan. Je weet het maar nooit. ( bij de eerste was ik gestopt om op de weegschaal te staan toen ik 25+ kilo was aangekomen en toen moest ik nog een dikke maand ofzo.. )

18 dagen geleden

16 weken, 2 en halve kilo aangekomen

17 dagen geleden

16+3 en van 52 naar 62 gegaan dus al 10 kilo😳 moet er wel bij vermelden dat ik medicijnen ben gaan slikken waar dit een bijwerking van is. Ik ben er niet ontevreden mee voel me een stuk vrouwelijker. Mijn buik groeit deze keer ook wel echt als kool veel sneller als bij mijn dochter 11 maanden geleden.
Ik heb hyperemis gravidarum en ben tot nu toe 5 kilo afgevallen. Ik ben bijna 18 weken.

16 dagen geleden

15 weken en rond de 5 kilo afgevallen. 1e trimester veel moeite gehad met eten vanwege misselijkheid. Nu alleen nog de ochtenden niet goed kunnen eten.

16 dagen geleden

16 weken. 0,5kilo aangekomen.