24 Reacties
19 dagen geleden
Ik krijg snel dorst en hoofdpijn als ik weinig drink. Het gaat bij mij dus wat meer vanzelf, dus dat is misschien makkelijk praten.
Misschien helpt het om thee te drinken in plaats van alleen water? Een volle pot zetten (thermoskan van een liter die warm blijft) en die in de ochtend leegdrinken, in de middag weer, in de avond weer, etc.
Ik zet ook altijd naast mijn kop koffie of thee een glas water, die gaat dan ook vanzelf op.
19 dagen geleden
Reactie op Krissy790
Lees dat hier veel mensen thee drinken, welke thee drinken jullie dan voorn ...
Ik drink eigenlijk gewoon alle soorten kruidenthee, maar wissel wel af qua smaak. Dus elk kopje een ander theezakje. Ook al worden sommige kruiden afgeraden, 1 zakje kan volgens mij echt geen kwaad.
19 dagen geleden
Reactie op MH1122
Ik drink eigenlijk gewoon alle soorten kruidenthee, maar wissel wel af qua ...
Ik heb alle verpakkingen bestudeerd, omdat ik ontzettend van thee hou. Ik drink geen thee met theïne, omdat ik ook een beetje koffie wil kunnen drinken.
Mijn favorieten:
Theïnevrije zwarte thee van zonnatura, Celestial sleepytime decaf, Clipper Rooibos orange, clipper Kamille perzik, Clipper zen again, Pickwick superblends immunity, pickwick superblends focus, gewone Kamille, gewone Rooibos, gember-citroengras (maar die heb ik van vakantie meegenomen). In al deze thee zit geen anijs, zoethout, kaneel etc., dus kun je onbeperkt drinken. En inderdaad, een los kopje met één van die dingen erin is niet zo erg, als het maar geen volle potten thee zijn.