12 Reacties

2 maanden geleden

Een bloeddruk van 112/86 is niet hoog, maar juist goed..

2 maanden geleden

Perfecte bloeddruk heb je!

2 maanden geleden

Te hoog? 112/86 is top! Zolang de bovendruk onder de 140 blijft en de onderdruk onder de 90 is het helemaal prima

2 maanden geleden

Dat niet waar meiden, het gaat om de onderdruk die moet niet boven de 80. Ik had namelijk zelf zwangerschap vergiftiging en die kijken naar de onderdruk

2 maanden geleden

Reactie op hafida230

Dat niet waar meiden, het gaat om de onderdruk die moet niet boven de 80. I ...
Bij mij was het streven om onder de 90 te blijven……de onderdruk is idd het belangrijkste

2 maanden geleden

Reactie op hafida230

Dat niet waar meiden, het gaat om de onderdruk die moet niet boven de 80. I ...
Vorige zwangerschap vaak tussen de 80-90 gezeten, was niks aan de hand. Tijdens mijn opleiding tot ambulance hulpverlener ook geleerd: 140/90 is grens

2 maanden geleden

Reactie op hafida230

Dat niet waar meiden, het gaat om de onderdruk die moet niet boven de 80. I ...
Als je met 80 onderdruk wel klachten hebt of afwijkende urine waarden, zullen ze het wel behandelen als te hoog. Als je verder geen klachten hebt, is er niks aan de hand

2 maanden geleden

Reactie op WifeyDP_

Als je met 80 onderdruk wel klachten hebt of afwijkende urine waarden, zull ...
Ja moet gewoon in de gaten gehouden worden

één maand geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik een verhoogde onderdruk,tussen de 90 en 105. We zijn er nooit achtergekomen waarom het verhoogd was. Wel was ik toen medisch. Nu gaf de verloskundige aan dat ik aspirine kan slikken om dit te kunnen voorkomen in mijn zwangerschap. Je onderdruk zit net op het randje, verloskundige zien liefst een onderdruk onder de 85.

één maand geleden

Ik ben met mijn vorige zwangerschap ook ingeleid wegens verhoogde bloeddruk/onderdruk alleen zat mijn onderdruk echt rond de 105-110 en liep hij steeds verder op. Met 86 onderdruk zou ik me nog geen zorgen maken dat is enorm netjes! Wat je altijd kan doen om jezelf een fijner gevoel te geven is een bloeddrukmeter halen. Misschien dat je dan wat rust krijgt voor jezelf❤️

één maand geleden

Ik had bij m’n dochter zwangerschapsvergiftiging en HELLP syndroom. Ben bang dat m’n bloeddruk bij deze zwangerschap ook te hoog wordt, maar de VK gaf aan dat ik waarschijnlijk preventief aspirine moet slikken. Dit schijnt het wat tegen te kunnen gaan. Wellicht kun je dit met je VK bespreken?

één maand geleden

Vind het zelf een prima bloeddruk hoor. Misschien zit je tegenwoordig ook gewoon rond deze bloeddruk. Wellicht is je bloeddruk bij de volgende controle wel weer lager! Kan erg schommelen