7 Reacties
8 dagen geleden
Mogelijk dat het iets hoger wordt maar 100 in rust is wel hoog. Wat is jou HB? Mogelijk dat het met een ijzertekort te maken heeft? Heeft je horloge goed contact? Tel je wel eens de hartslag op de hand om even te vergelijken? Voel je je verder wel fit?
8 dagen geleden
Reactie op MamaVanArthurEnMats
Mogelijk dat het iets hoger wordt maar 100 in rust is wel hoog. Wat is jou ...
Wat is HB?
Ik weet niet of mijn iwatch mijn hs goed pant. Zal eens idd zelf mijn pols meten en checken of het gelijk is aan wat mijn horloge meer.
Mijn ijzerwaarden zijn goed. Maar ik voel me niet bepaald fit nee. Ook voor de zwangerschap niet. Ben helaas het typetje ‘vaak moe ondanks 3/4 x per week sporten en gezond eten’.
7 dagen geleden
Reactie op FrisseEiland720725
Wat is HB?
Ik weet niet of mijn iwatch mijn hs goed pant. Zal eens idd ze ...
HB is hemoglobine. Het eiwit dat in het bloed je zuurstof transporteert. Je ijzer is daar inderdaad een onderdeel van. Misschien kun je je huisarts vragen of of je op b12 en foliumzuur lab kan prikken? Dat zijn ook bouwstenen van dit eiwit.
Mijn horloge lijkt soms namelijk een beetje in de war. Als ik mn pols dan op de hand tel is er soms niets aan de hand. Misschien kun je je huisarts mee laten denken, maar dat heb je misschien al gedaan aangezien je al lang moe bent🌸
7 dagen geleden
Reactie op MamaVanArthurEnMats
HB is hemoglobine. Het eiwit dat in het bloed je zuurstof transporteert. Je ...
Dank je, ik neem dit mee.