3 Reacties

één maand geleden

Hier precies hetzelfde ik ben vandaag 12+5🫣

één maand geleden

Jaaaa ik ook! Heb echt t gevoel dat ik de hele dag aan het eten ben. En als ik niet op tijd weer eet wordt ik mega beroerd. Stomme is ook dat ik dan zo veel zin heb in iets, het haal, en thuis wil ik weer heel iets anders. Mijn kinderen weten het nog niet, maar dit hebben ze al door😂 we waren bij de IKEA en ik wilde zo graag fruitsap appel. Mijn dochter zei, ja mam en dan ga ik het halen en dan wil het zeker niet meer. Nou had een slok gehad en was er klaar mee. Zegt ze ja, ik ga dat dus niet opdrinken voor je hè. Dat doe je maar zelf, jij wilde dat😂😂😂😂 fantastisch toch.

één maand geleden

Zo herkenbaar!!! Ik kan ook alleen kleine beetjes eten omdat ik anders echt plof voor mn gevoel (ik eet mn avond eten dus ook in etappes😂) Maar man man man, 1,5 uur nadat ik wat gegeten heb dan barst ik gewoon van de honger. Geen trek in eten of zin in iets maar gewoon echt een leeg gevoel 😂 En als ik dan niks eet word ik echt beroerd. Ik moet nu ook gewoon rond 21.30 savonds nog goed eten anders word ik gewoon rond 5 uur wakker snachts van de honger.