18 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb dit ook heel extreem. Soms als ik wakker word al, ik heb geen idee wat ik er tegen kan doen 🥺

2 dagen geleden

Ik heb het juist achterhoofd en boven mijn oog aan één kant spierspanningshoofdpijn lig al 3 dagen in bed😔

2 dagen geleden

Reactie op Mijsie

Ik heb dit ook heel extreem. Soms als ik wakker word al, ik heb geen idee w ...
😫

2 dagen geleden

Reactie op Mijsie

Ik heb dit ook heel extreem. Soms als ik wakker word al, ik heb geen idee w ...
Hier ook... Merk het soms ook 's nachts al als ik een keer wakker word. Wil ook niet te veel patacetamollen innemen. En soms trekt het door naar migraine (heb ik ook nooit). Herken dit ook niet van mijn vorige zwangerschappen🥲

2 dagen geleden

Reactie op Geurwolkje

Hier ook... Merk het soms ook 's nachts al als ik een keer wakker word. Wil ...
Ja, precies dit heb ik ook!! Migraine achtige pijn. Soms zit het ook echt m’n oog

2 dagen geleden

Hier ook, gister was ik er ook misselijk van... Heb een kersenpit zak voor me nekspieren,denk dat het vast zit vanaf me schouders en middenrug.

2 dagen geleden

Oh ik heb dit dus ook al ruim een week, niet te doen! Iemand al contact gehad met verloskundige?

2 dagen geleden

Hier helaas ook sinds een paar dagen. Tegen migraine achtig aan. Morgen een afspraak bij de VK dus dan ga ik dat gelijk even melden, benieuwd wat ze zegt.

2 dagen geleden

Hier ook af en toe alsof iemand een paal van voor naar achter door mn hoofd heeft geslagen. Paracetamol helpt niet.

2 dagen geleden

Heel herkenbaar! Hier ook mega intense hoofdpijn, al langere tijd. Herken het wel met vlagen van een vorige zwangerschap, al kwam het daar vooral in het laatste trimester.

2 dagen geleden

Ben nu 15+1 en ook ineens last van sinds een klein weekje. Ik dacht dat dit vooral door de verkoudheid kwam, maar daar ben ik zo goed als vanaf en die hoofdpijn blijft. Wordt ook erger bij inspanning en als ik geen pcm inneem word ik er ook misselijk van. Ben stiekem wel blij om te lezen dat meer mensen hier last van hebben en dit er dus bij hoort? 🫢

één dag geleden

Reactie op Jennn-

Ben nu 15+1 en ook ineens last van sinds een klein weekje. Ik dacht dat dit ...
Dit heb ik dus precies ook. Eerst heel erg verkouden dus dacht idd komt daardoor; maar hoofdpijn gaat niet meer weg helaas 🫣 Ik heb nu voor woensdag een massage gepland staan om nek en schouderspieren goed los te laten maken, misschien dat het daar door komt..

één dag geleden

Reactie op Christadk

Hier helaas ook sinds een paar dagen. Tegen migraine achtig aan. Morgen een ...
Ben wel heel benieuwd wat de verloskundige hier over zegt. Zou je het met ons willen delen? ☺️

één dag geleden

Zelfde hier ! Ik ga morgen ook vk bellen want het is niet meer te doen 😅 nu al dik 2 weken !! (15wk+ 3 dgn)

één dag geleden

Ik heb hiervoor ook de VK gebeld. Ik moet in ieder geval meer rusten en meer drinken. Als dat niet helpt de HA bellen, want je bent ook nog een persoon achter je zwangerschap. Dat gaf mijn VK aan

één dag geleden

Herkenbaar hier al zeker 4 weken elke dag hoofdpijn vaak migraine. Advies huisarts is rust pakken wanneer dat kan goed eten, drinken en elke dag toch even proberen naar buiten te gaan.

één dag geleden

Reactie op Coco'

Herkenbaar hier al zeker 4 weken elke dag hoofdpijn vaak migraine. Advies h ...
Naast paracetamol kan je niks er tegen nemen zei de dokter

6 uur geleden

Hier ook, ik herken het van m'n eerste zwangerschap. Helaas stopte het pas eind tweede trimester.. wanneer het te erg wordt neem ik een Paracetamol dat helpt het wel. Het is gelukkig geen migraine daar helpt een Paracetamol niet haha