52 Reacties
24 dagen geleden
Reactie op Izzy92
Even een tip voor wanneer je iets koud op de hoofd legt. Doe tegelijkertijd ...
Oh interessant! Ga ik volgende x doen!
24 dagen geleden
Mijn hoofdpijn komt vanuit spanning in mijn schouders. Daarom loop ik nu bij de fysio om het los te masseren. En daarnaast kreeg ik van de fysio de tips:
1) warme kruik of pittenzak in m'n nek leggen
2) wat vaker gaan liggen en proberen te ontspannen.
Ik moet zeggen, het helpt :).
Erg blij mee.
24 dagen geleden
Reactie op Mijm
Het valt me even snel op uit de reacties hierboven dat het speelt bij vrouw ...
de verloskundige heeft mij uitgelegd dat bij dit termin een dip is in de bloeddruk, de ene heeft dus echt zo’n lage bloeddruk dat ze flauwvalt en de ander enkel wat vage klachten. Ze vertelde mij dat het vanaf 20 weken weer wat stabiliseert 😊 ze adviseerde mij om zout te eten, ik zie echt sterretjes maar heb nu standaard een klein zakje chips, dropjes of een colablikje in mn tas.. niet de gezondste opties maar wel de opties die werken om overeind te blijven staan
24 dagen geleden
Reactie op Nelly92
Hoe doen jullie dit trouwens met werk? Is je werkgever op de hoogte en kun ...
Ja ik wel. Ik ben deels ziek gemeld en krijg ruimte.
24 dagen geleden
Ik ben trouwens gister bij een zwangerschaps ostheopaat geweest voor de hoofdpijn en ik heb het idee dat het beter gaat! Ik weet natuurlijk niet of dat door de ostheopaat komt of toeval is, maar misschien wel een tip om te proberen.
24 dagen geleden
Ik ben ziek gemeld. En werk 3x 4u als het gaat.. osteopaat is een goede trouwens
24 dagen geleden
Reactie op KrachtigeKristal612294
Ik heb nu 4 dagen constant hoofdpijn, maar was hiermee al bekend voor de zw ...
Oh mag je dit in je 2e trimester dus gewoon gebruiken ?? Ik ben 14+5 en al 3 dagen hoofdpijn wat over gaat in migraine en ik dus weer on 19:30 tegelijk met de kleine meid op bed lig .😅
24 dagen geleden
Reactie op Nelly92
Hoe doen jullie dit trouwens met werk? Is je werkgever op de hoogte en kun ...
Vorige zwangerschap was ik 2 weken thuis. Deze zwangerschap werk ik al minder vanwege ouderschapsverlof dus dat scheelt een heleboel. Ik kan nog doorwerken