8 Reacties

5 maanden geleden

Oh ik ga dit even volgen heb ook gisteren een hormoonspiral erin gezet en ik merk dat niet ? Ik zou naast powerkolven ook veel huid op huid contact doen en vooral veel aanleggen als je baby die behoeft heeft..

5 maanden geleden

Ohh ik heb 3 weken geleden een spiraal laten zetten en merk inderdaad wel mindere productie. Had ook geen idee! Nu willen we binnenkort volledig over op fles (en kv) dus het geeft niet heel erg, maar had de link nog niet zelf gelegd....

5 maanden geleden

Waaraan merk je een terugloop in je productie? Is je kindje gefrustreerd?

5 maanden geleden

Oh jeetje, dit wist ik ook niet. Welk spiraaltje heb je? Ik heb een afspraak in september, maar daar moet ik dan nog maar even goed over nadenken..

5 maanden geleden

Reactie op Prax

Waaraan merk je een terugloop in je productie? Is je kindje gefrustreerd?
Baby is minder tevreden na de voeding en ik heb even gekolfd om te kijken hoeveel eruit kwam en dit was vooral einde vd dag rond 4 uur en daarna beduidend minder helaas. Gelukkig heb ik nog een vriezer voorraad maar ik hoop dat het nog omhoog gaat.

5 maanden geleden

Reactie op BabyBoy-okt22

Oh jeetje, dit wist ik ook niet. Welk spiraaltje heb je? Ik heb een afspraa ...
Mirena

5 maanden geleden

Reactie op MartineL88

Ohh ik heb 3 weken geleden een spiraal laten zetten en merk inderdaad wel m ...
Aaah dan ben ik niet de enige dus! Fijn in ieder geval dat het voor jou verder niet uitmaakt.

5 maanden geleden

Reactie op leuksteayse

Oh ik ga dit even volgen heb ook gisteren een hormoonspiral erin gezet en i ...
Gelukkig dat je niets merkt. Misschien is het ook toevallig bij mij hoor, geen idee! Hopelijk blijft het bij jou gewoon zo.