35 Reacties

één maand geleden

Ik heb ook een kat! Hij is op zich wel knuffelig, maar voor mijn gevoel nog niet per se meer dan anders. Ben benieuwd of/hoe dat over tijd gaat veranderen ☺️

één maand geleden

Wij hebben een labrador... tegenwoordig zit ze mij de hele dag aan te staren. Word er soms gewoon ongemakkelijk van 🤣🤣

één maand geleden

Wij hebben een Duitse herder en een rottweiler. En de rottweiler is echt overal waar ik ben. Terwijl hij normaal zijn eigen gangetje gaat. Aan onze herder merk ik nog niet zoveel, al wil ze af en toe met haar poot op mijn buik als ik op de bank lig. Denk dat dieren het heel goed aanvoelen 🥰

één maand geleden

Wij hebben een kat die normaal altijd haar eigen ding doet. Sinds de positieve test is ze súper aanhankelijker en ligt ze regelmatig op mijn buik. Grappig is dat de twee katten van een vriendin ook ineens kwamen knuffelen. Deze katten hebben me 10 jaar lang nooit bekeken en de een is nog nooit naar “vreemden” (iedereen behalve het gezin) toe gekomen 😂 ze vond het erg bijzonder, maar is er nog niet achter waarom dit zo was haha

één maand geleden

Reactie op Kimmst

Wij hebben een kat die normaal altijd haar eigen ding doet. Sinds de positi ...
Haha dat wordt grappig als je het haar kan vertellen!

één maand geleden

Onze hond is niet zo knuffelig, ligt vooral graag zelf ergens in huis. Ik hoopte dat dit meer zou worden na mijn positieve test, maar helaas nog geen knuffelige hond hier😂

één maand geleden

Wij hebben een poes van 9 en een kat van 1,5.. beide altijd al knuffel maar die kater naar mij toen nog meer geworden 😂 zijn sws mijn kindjes (waren er ook eerder dan mijn partner). Beide nogal verwend haha.. ben ook erg benieuwd hoe ze gaan reageren op de kleine straks 🥰

één maand geleden

Wij hebben twee honden (reu en teefje). Het reutje volgt me wel wat meer de laatste tijd en wilt ook iets meer knuffelen. Bij het teefje merk ik weinig verschil. Ben heel erg benieuwd hoe het straks gaat met de kleine, aangezien ze erg druk en waaks zijn.

één maand geleden

Onze hond volgt me inderdaad de hele dag. Eerder ging hij prima zijn eigen gang in de tuin, maar zodra hij me niet meer ziet, rent hij naar binnen en zoekt me op en ploft naast me neer (de laatste tijd bij de bank door de moeheid) 😅 En hij wil steeds tegen me aanspringen / op de bank bij me. En dat alles vlak na de positieve test inderdaad

één maand geleden

Mijn hondje doet sinds een week afstandelijk! het is echt het grootste knuffelbeertje normaal gesproken, ligt het liefst dag en nacht tegen me aan geplakt maar nu dus niet meer. ze gaat zelfs in de hoek van de kamer liggen, nou dat is echt niks voor haar. Zo vreemd hopelijk komt ze snel weer kroelen haha

één maand geleden

Wij hadden 2 katten..helaas vorige week 1 moeten laten gaan. 16 jaar. Lag de vorige zwangerschap altijd op mij. Andere kat ook 16 daar merk ik niks anders aan tijdens de zwangerschap.

één maand geleden

Haha leuk een topic over huisdieren, ja onze jackrussel x boerenfox mix wist het eerder dan ons! Ging met dr kop op mijn buik liggen! Nu wil ze zo dicht mogelijk bij mij zijn overdag en snachts slaapt nu snachts ook bij ons op bed alleen dan is ze rustig , ze us verder heel waakzaam voor mij

één maand geleden

Reactie op Joannekexxx

Haha leuk een topic over huisdieren, ja onze jackrussel x boerenfox mix wis ...
Zodra k op de bank ga liggen komt ze strak tegen me aanliggen🥰

één maand geleden

Mijn kat ligt al eerder heel erg dichtbij de buik. Sinds de positieve test wilt mijn kat overal mee naar toe in het huis en ligt die graag op de buik of tegen de zijkant van de buik aan.

één maand geleden

Onze kat had al door dat ik zwanger was voordat wij het wisten. Ineens sliep ze in mn armen, tegen mn zij/buik aan, dat doet ze nu elke nacht/ochtend...En ze loopt ook continu achter me aan. Ze wacht naast me als ik op de wc zit, ze is bij me als ik de was doe en als ik mij niet goed voel, komt ze rustig naast me liggen, alsof ze even komt mental supporten. =) bijzonder...dieren..

één maand geleden

Voor onze zwangerschapstest duwde onze hond vaak lang haar snuit tussen mijn benen wat ons deed vermoeden dat ik opnieuw zwanger was want dat deed ze vorige keer ook. Onze kat is vooral chagrijnig omdat ik het momenteel niet aangenaam vind dat ze op mijn borsten, maag of buik ligt door mijn zwangerschapskwaaltjes 😅

één maand geleden

Heyhey vraagje voor de andere honden eigenaren onder ons, hoe bereiden jullie je honden voor op de komst van de kleine straks? Wanneer zetten jullie de box en alles klaar? Zodat ze er aan kunnen wennen?

één maand geleden

Reactie op Joannekexxx

Heyhey vraagje voor de andere honden eigenaren onder ons, hoe bereiden jull ...
Ik zorg dat ik met 7 maanden helemaal klaar ben met alles voor de baby. Ik bereid mijn hond nergens op voor maar leef altijd in het moment met mijn hond. Ik hoop dit keer thuis te bevallen en dan is de kans groot dat mijn hond erbij aanwezig is. Als de kleine er eenmaal is dan krijgt ze alle tijd om te snuffelen en kijken. Ik denk ook persoonlijk dat de spullen zoals een box haar geen idee geven van de komst van een baby. Het zijn gewoon meubels. Verder lekker veel bij alles betrekken als de kleine is geboren dat werkte bij mijn vorige zwangerschap en vorige hond het beste

één maand geleden

Reactie op 87Mellie87

Ik zorg dat ik met 7 maanden helemaal klaar ben met alles voor de baby. Ik ...
Dus met 30 weken alles klaar zegma

één maand geleden

Reactie op Joannekexxx

Dus met 30 weken alles klaar zegma
Ja waarschijnlijk al wel wat eerder maar dat is wel echt mijn max zeg maar. Maar dat heeft niks met mijn hond te maken om haar te laten wennen