62 Reacties

één maand geleden

Persoonlijk heb ik er bij 6 weken +- 1,5 week veel last gehad van misselijkheid, ontzettend vermoeid was ik en hoofdpijn. Ik zit nu in de 9e week en heb mijn energie weer terug.

één maand geleden

Ik zit precies in hetzelfde schuitje en ik moet maandag weer aan het werk (onderwijs). Ik kan wel janken. Help 😭

één maand geleden

Ik heb hetzelfde elke dag misselijk moe ellendig week 10… 🤢

één maand geleden

Reactie op Sanne Stoks

Ik heb hetzelfde elke dag misselijk moe ellendig week 10… 🤢
schijnbaar zijn week 8/9 nog het ergst?:(

één maand geleden

Reactie op robbin21

Persoonlijk heb ik er bij 6 weken +- 1,5 week veel last gehad van misselijk ...
Oh terwijl ik dacht dat week 8/9 het meeste hcg hormoon had dus het ergst

één maand geleden

Reactie op MissB92

Ik zit precies in hetzelfde schuitje en ik moet maandag weer aan het werk ...
Balen! Ik werk gelukkig 3 dagen in de avond maar heb wel een fysiek beroep, continu lopen. Wat het ook nog ellendiger maakt. Liefst wil je hele dag niks doen

één maand geleden

Ik heb het zelfde en mijn verloskundige zei dat je wat kan vragen ervoor bij de huisarts als huis tuin en keuken middelen niet werken.

één maand geleden

Reactie op 87Mellie87

Ik heb het zelfde en mijn verloskundige zei dat je wat kan vragen ervoor bi ...
heb jij dit gedaan zo ja, wat kreeg jij ertegen?

één maand geleden

Reactie op RaadselachtigePier178522

Oh terwijl ik dacht dat week 8/9 het meeste hcg hormoon had dus het ergst
Dat klopt inderdaad, stemmingswisselingen zouden nu ook vaak voorkomen tot week 10 / 1e trimester. Daar heb ik tot nu toe ook geen last van.

één maand geleden

Reactie op RaadselachtigePier178522

heb jij dit gedaan zo ja, wat kreeg jij ertegen?
Nee ik heb nog niks gekregen omdat ik nog met niks begonnen was. Ben nu gestart met die reispillen sinds vandaag. Ik moet het het weekend aankijken en als ik dan nog zo loop te spugen moest ik de huisarts gaan bellen. Mijn verloskundige vond het onzin dat ik me zo voel en verzekerde mij dat er echt medicijnen voor zijn. Verkrijgbaar via je huisarts. Ik zou gewoon je huisarts bellen als het niet te doen is.

één maand geleden

Reactie op 87Mellie87

Nee ik heb nog niks gekregen omdat ik nog met niks begonnen was. Ben nu ges ...
Ik hoef niet te spugen maar ben hele dag licht misselijk/naar.vraag mij af of hiervoor ook iets tegen werkt

één maand geleden

Zo herkenbaar, ik word er mee wakker en slaap er mee. Ik verdraag geen geuren, eten gaat net, en ik ben daarbij ook vermoeid omdat ik 's nachts ook niet goed slaap door de misselijkheid. Ik drink gemberthee appelsap en cola en eet veelal fruit want dat verdraag ik het best. En ik ben pas 7wkn, en had begrepen dat het nog erger gaat worden. Wat een feest, :/

één maand geleden

Ik ben nu 6 weken + 4. Ook de gehele dag door misselijk/braken. Ben ook niet in staat om te werken Meclozine reistabletten al geprobeerd, maar dit hielp niet voor mij. Vanmorgen contact gehad met de huisarts en krijg om te beginnen emesafene tabletten. Hopelijk helpt dit🤞🏼

één maand geleden

Heel herkenbaar! Ook sinds week 6 echt beroerd. Kan slecht functioneren. Ik moest helaas ook overgeven enzo. Ik gebruikte eerder suprimal, dat haalt vaak het scherpe randje er vanaf. Hielp bij mij nu niet voldoende dus heb nu emesafene. Helpt wel wat maar blijf me zo licht misselijk voelen. Ben ook echt super moe!

één maand geleden

Hey! Hier ook helaas. Inmiddels 9+1 maar ik ga er voor nu niet per se vanuit dat het einde hiervan al in zicht is gezien mijn vorige ervaringen.. toen nam het na 12 weken ofzo wel langzaam af en met 16 weken was het helemaal weg. Ik heb ook maar een treurig bestaan nu waarin ik weinig doe en me continu beroerd voel..

één maand geleden

Zo herkenbaar. Ben nu 9 weken zwanger, voel me ook al een paar weken ellendig. Het voelt een beetje alsof je in de overlevingsstand staat en hoop heel snel dat deze weken zo voorbij zijn en ik me weer een beetje mens ga voelen.

één maand geleden

Hier 8+3 en ook al ruim 3 weken doodmoe en kotsmisselijk en al m’n vrolijkheid is weg. Ben niet chaggie ofzo, maar gewoon vlakker en nergens zin in of energie voor

één maand geleden

Goed om te lezen dat ik niet gek word en de enige ben. Ik ben 9 weken en voel me ook vooral ellendig en niet mezelf.. Ik hoop dat we ons met een paar weken weer beter voelen 🤞

één maand geleden

Heel herkenbaar. Ook een hele dag soort van misselijk. En bij een beetje inspanning wordt het ergen er moet ik bijkomen.

één maand geleden

Hier ook de hele dag een naar misselijk/weeïg gevoel. Weinig dingen waar ik zin in heb qua eten. Toch merk ik dat het minder is als ik steeds wat eet of slokjes van een kop thee met klein beetje suiker neem. Loop de hele dag rond met een pakje crackertjes en wat noten. Hoef niet over te geven vooralsnog. En ik ben dooooooodmoe. Verder valt t vooralsnog wel mee.