62 Reacties

één maand geleden

Reactie op Sylke123

Ohh wat rot zeg, dat je je er ook nog bezwaard over voelt naar collega’s te ...
Emesafine heb ik ook vandaag gekregen, en meteen ingenomen en niet meer zo heel erg misselijk geweest en niet meer overgegeven ik mag het voor 2 weken gebruiken en daarna gaan we kijken of ik nog meer nodig heb.. Hoop ook voor jou dat dit mag werken! En je helpt

één maand geleden

Ik snap het gevoel van schuld helemaal. Maar ik zeg ook maar tegen mezelf: juist dit is het moment om goed naar m'n lichaam te luisteren. Hopelijk juist door rust te pakken, komt de energie sneller terug. Denk goed aan jezelf!

één maand geleden

Reactie op Sylke123

Ohh wat rot zeg, dat je je er ook nog bezwaard over voelt naar collega’s te ...
Ik denk volgende week tijdens een intern overleg (als ik er dan ben uiteraard 😅). Oh wat vervelend van dat overgeven zeg. Hoop dat dat nieuwe spulletje voor je werkt!!

één maand geleden

Ik ben heeeeel beroerd geweest en alleen de metaclopramide hielp wat. Dit mocht ik maar 5 dagen slikken maar ik zit nu rond de 10 weken en voel me eindelijk beter! Spugen bleef de afgelopen dagen beperkt tot smorgens en heb vanmorgen voor t eerst niet gespuugd. Ook de misselijkheid is bijna weg! Kan best dat dit bij jullie ook rond de 10/12 weken echt minder wordt. Ik duim voor jullie!

één maand geleden

Hier bijna 10wkn zwanger en ook zo beroerd van de misselijkheid. Geuren en eten kan ik echt niet verdragen en daarnaast ook behoorlijk somber. Weinig rust met een peuter en puberende hond thuis. Hoop écht dat t snel weer wat beter gaat. Voor degenen die medicatie gebruiken, heeft dat geen andere bijwerkingen en is het echt helemaal veilig voor je baby? Vind t altijd zo spannend dingen te slikken tijdens de zwangerschap..

één maand geleden

Reactie op MH1122

Hier bijna 10wkn zwanger en ook zo beroerd van de misselijkheid. Geuren en ...
Ik zou je echt de tip willen geven om medicatie te nemen. Je kunt hiervoor naar de huisarts, maar ook laagdrempelig starten met bijvoorbeeld Suprimal. Ik leef inmiddels op Suprimal, als ik ze niet neem houdt ik er niets in, als ik het wel neem ben ik bij vlagen misselijk maar gaat het verder best goed. Alleen vreselijk moe ;) Ze geven aan dat dit kan tijdens je zwangerschap, dus daar vertrouw ik op. Je kunt het ook vragen aan je huisarts of verloskundige als dat je rust geeft, daar staan ze echt voor open!

één maand geleden

Ik weet niet of dit iemand hoop geeft of dat het juist averechts werkt.. ik was 12 weken beroerd. Nu 12+3 en de misselijkheid neemt echt af!

één maand geleden

Reactie op nadinew1007

Ik weet niet of dit iemand hoop geeft of dat het juist averechts werkt.. ik ...
Dank voor het delen! Dat geeft hoop 🌞 Hoe is het verder met iedereen?! Al de gouden tip gevonden? 😅

één maand geleden

Ik was ook zo enorm lamlendig, maar sinds deze week(vandaag 11 weken) neemt mijn energie langzaam toe en de misselijkheid af. Nu vooral de hele dag honger🫣 heb er wel hormonale buien voor teruggekregen. Mijn kerel mag t af en toe ineens behoorlijk ontgelden, gister had hij weer zijn wekker megavroeg gezet. Ik werd toch zo kwaad, want ik ben klaarwakker en hij snoozt nog een uur door. Dat ik helemaal uit m’n stekker ben gegaan😂 nouja hij doet het er maar mee, beter dan de hele tijd lamlendig.

21 dagen geleden

Reactie op happyhelen

Dank voor het delen! Dat geeft hoop 🌞 Hoe is het verder met iedereen?! Al ...
ik ben nu bijna 11 weken en voel me sinds 3 dagen al best goed!

21 dagen geleden

Reactie op nadinew1007

Ik weet niet of dit iemand hoop geeft of dat het juist averechts werkt.. ik ...
Pfoee ik hoop dat ik er dan ook snel vanaf ben.. ik ben nu 11+3 maar het lijkt alleen maar erger te worden. Heb echt al van alles geprobeerd, incl medicijnen maar tot nu toe werkt er niks echt goed😢

15 dagen geleden

Reactie op Surprisesurprise

Ik was ook zo enorm lamlendig, maar sinds deze week(vandaag 11 weken) neemt ...
Ohja… dat soort acties kan is sowieso niet waarderen. Dan schop ik m echt letterlijk het bed uit hoor.

13 dagen geleden

Reactie op Dromenlies

Ohja… dat soort acties kan is sowieso niet waarderen. Dan schop ik m echt l ...
Ahh normaal snooze ik lekker mee met hem dus ben wel echt onredelijk soms ineens hoor. Gelukkig is hij onwijs lief en moppert dan nieteens ofzo, hij grinnikt wat en gaat z’n ding doen dan.

13 dagen geleden

Reactie op Surprisesurprise

Ahh normaal snooze ik lekker mee met hem dus ben wel echt onredelijk soms i ...
😆 ik herken de onredelijke uitvallen en heb gelukkig ook een man die een keer z'n wenkbrauw optrekt of zegt : je hebt gelijk schat en er dan rekening mee houdt. (Waar ik dan weer mega boos om kan worden, want mijn hormonen willen nog eventjes door razen en boos doen, maar mijn man gaat daar niet in mee 😠)

12 dagen geleden

Reactie op Wondertje0425

😆 ik herken de onredelijke uitvallen en heb gelukkig ook een man die een k ...
Hahahahahahah die arme mannen van ons

18 uur geleden

Vanaf wanneer ging iedereen zich beter voelen? Ik ben 12,5 week en heb echt minimaal elke dag een mental breakdown, ik ben steeds zo ontzettend misselijk en beroerd, rillerig, alsof ik ziek ga worden. Dood en dood moe, ik loop erbij als een zombie, krijg er ook veel opmerkingen en vragen over. “Je ziet er echt zo moe uit, gaat het wel goed?” Ik zoek wat ervaringen met wanneer het beter wordt…

17 uur geleden

Reactie op BS

Vanaf wanneer ging iedereen zich beter voelen? Ik ben 12,5 week en heb echt ...
Ik had precies hetzelfde met 12 weken, het viel me zo enorm tegen dat het niet beter ging (waar ik zo op had gehoopt), die weken vond ik echt zo pittig! Ik ben morgen 16 weken en deze week voel ik me echt stukken beter, enorm verschil met daarvoor. Weer meer energie, eetlust en mentaal beter in m'n vel. Maar als je zit waar jij zit duurt 15/16 weken nog erg lang voor je gevoel. Maar echt, als het beter gaat vergeet je zo snel hoe het was :) Zet 'm op!

17 uur geleden

Reactie op BS

Vanaf wanneer ging iedereen zich beter voelen? Ik ben 12,5 week en heb echt ...
Same 😓 Nu 13 weken en kan niet wachtennn tot ik weer gewoon trek heb in eten en niet zo beroerd ben de hele dag echt blegh dit

17 uur geleden

Reactie op Mar1104

Ik had precies hetzelfde met 12 weken, het viel me zo enorm tegen dat het n ...
Dit geeft wel wat hoop! Ik ben nu 14 weken maar voel me ook nog steeds dagelijks beroerd 😪

15 uur geleden

Reactie op MH1122

Same 😓 Nu 13 weken en kan niet wachtennn tot ik weer gewoon trek heb in et ...
Ongeveer bij 14 weken ging het beter bij mij! Nu 16 weken