62 Reacties

17 uur geleden

Reactie op BS

Vanaf wanneer ging iedereen zich beter voelen? Ik ben 12,5 week en heb echt ...
Hetzelfde hier. Vooral dat koud, rillerig en doodmoe zijn. Ik ben ook aan het wachten op de magische "na 12 weken gaat het beter". Ik lig dagelijks rond 21u in bed en slaap dan door tot 7u 's ochtends (met 3 toiletstops tussendoor) en ben dan doodmoe. Het mag van mij nu ook wel even iets beter gaan.

16 uur geleden

Ik ben vanaf week 6 ooo zo misselijk geweest, met twee dreigende ziekenhuis opnames ivm uitdroging en niks meer kunnen eten. Uit eindelijk pilletjes gekregen die wel het spugen wegnamen maar het misselijke gevoel bleef, kon tenminste wel eten maar fijn was anders. Ik ben zaterdag 14 weken en voor het eerst sinds twee dagen begin ik me weer ietsjes beter te voelen. Hoop voor jullie dat het ook snel beter gaat! En pas goed op je grenzen. De misselijkheid en spugen werd een stuk minder toen ik tijdelijk 100% ziek gemeld was en echt mn rust kon pakken. Ik werk nu sinds 10 dagen 50% van mn uren verdeeld over 5 dagen zodat ik hele korte dagen heb! Vermoeidheid maakt de misselijkheid erger werd mij in het ziekenhuis gezegd.