10 Reacties

één maand geleden

Mijn moeder was 17, werd mishandeld door mijn vader. Iedereen vond dat ze mij weg moest laten halen. Ze heeft het niet gedaan en girl ik ben goed terecht gekomen. Als jij jouw kindje wilt, dan moet je jouw eigen gevoel volgen. Jij moet het groot brengen uiteindelijk en die anderen niet. 🤍 en gelukkig zijn er tegenwoordig genoeg instanties die hulp kunnen bieden.. volgcje eigen gevoel

één maand geleden

Heey, ik kan me heel goed voorstellen dat je hiermee zit. Maar meis ik kan je alleen maar zeggen volg je eigen hart en doe wat jou gevoel je ingeeft. Het groeit is jou, het is van jou en als jij het kindje zo graag wilt houden zou ik het zeker niet weg laten halen. Daar ga je spijt van krijgen dan. Ik was bij mijn vorige zwangerschap 16 jaar geleden ook heel erg jong.. jong, alleen en heb ook nog eens een handicap. Heb zo vaak de vraag toen gehad of ik het ging houden. En menig mens was het niet met mij eens. Maar ik wist vanaf minuut 1 dat ik dat kindje heel graag wilde en heb dan ook doorgezet en mijn zoon is bijna 16 inmiddels. En ik had het voor geen goud willen missen. Ookal was het soms echt wel moeilijk allemaal. Maar dat is denk ik niet leeftijd gebonden. Volg je hart en luister naar jezelf. Sterkte met alles💞

één maand geleden

Reactie op Ceydaah

Mijn moeder was 17, werd mishandeld door mijn vader. Iedereen vond dat ze m ...
I will ik ga het ook zeker houden het is gewoon zo moeilijk dat iedereen tegen mij is, en me moeder me wijs maakt dat ik het niet kan :( het geeft me zo een slecht gevoel

één maand geleden

Reactie op 87Mellie87

Heey, ik kan me heel goed voorstellen dat je hiermee zit. Maar meis ik kan ...
Haai! Ik wil t zeker ook houden alleen het is zo moeilijk dat iedereen een mening heeft zelfs me familie ze vinden me egoïstisch en ja.. ik wil ze wel gelijk geven maar ja..

één maand geleden

Reactie op Monifa el m

I will ik ga het ook zeker houden het is gewoon zo moeilijk dat iedereen te ...
Ja dat begrijp ik wel, ik denk dat de zorgen vanuit hun ook betekenen dat ze van jou houden en misschien onderschatten wat je kunt. Ik denk dat het enige wat je kan doen is gewoon de tijd uitzitten en dan gaan ze vanzelf zien dat je het goed gaat doen. Tot die tijd probeer je er niks van aan te trekken.. het komt uiteindelijk vast wel goed

één maand geleden

Wat naar zeg, in deze periode wil je juist steun van je omgeving. Zoals de andere zeggen volg je eigen gevoel, jij moet het doen en niemand anders. Er is zoveel steun en hulp waar je aanspraak op kan maken als je daar behoefte aan hebt als je omgeving je hierin niet wil steunen. Luister naar jezelf en laat de rest maar lullen, iedereen zal er een mening over hebben maar die van jouw is leidend. ❤️

één maand geleden

Hi, wat je het beste kan doen is je eigen gevoel volgen. Maar ik kan je vertellen dat het altijd goed komt als je je eigen gevoel volgt. Ik heb ik jou situatie gezeten en ben trotste mama van een dochter van 4 en net zwanger van de tweede. Het is geen makkelijke keuze, maar weet dat je altijd een keuze hebt 🤍

één maand geleden

Kijk eens bij bijvoorbeeld Siriz, zij kunnen je helpen!

één maand geleden

Alleen jij kan bepalen wat de beste keus is! Misschien is het ook een schrik reactie van de mensen om je heen omdat ze het niet verwacht hadden? Probeer dit naast je neer te leggen en zeker de komende weken te focussen op jezelf, rust, gezondheid etc

één maand geleden

Hai lieve meid, volg je eigen gevoel. En ga als je wilt praten met je huisarts. Die kan je ook doorsturen naar de POH GGZ, zodat je met een onafhankelijk iemand kan praten. ❤️