11 Reacties

2 maanden geleden

Hoii, ik heb dit ik ook rond de 5 weken gehad en nu weer (7+1). Ik mocht toen gelijk komen voor een echo in het ziekenhuis. Ze gaven aan dat het bij mij kwam door het rekken van mijn baarmoeder waardoor er een bloedvat is gesprongen. Hopelijk is het niets ernstigs, sterkte 🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op Ninaa96

Hoii, ik heb dit ik ook rond de 5 weken gehad en nu weer (7+1). Ik mocht to ...
Dankjewel voor je reactie! Ik ging net weer ff checken en toen zag ik een klein sliertje.. en wat bruin/donkerrood bloed. Vind het zo lastig kan ook helemaal niet genieten van mijn vakantie nu 🥺

2 maanden geleden

Ik heb 3 miskramen gehad waarvan er 1 zo ging. Wat was een missed abortion uiteindelijk want mijn lijf pakte het niet op en bleef toch denken zwanger te zijn. Met pillen uiteindelijk in gang gezet.. De andere 2 keren was het idd kramp en bloed was toenam.

2 maanden geleden

Ik zou zeggen bel je verloskundige. Laat een echo doen, dat gaat duidelijkheid geven waarschijnlijk. En laat anders je hcg prikken en 2 dagen erna weer om te zien of het goed stijgt of niet. Sterkte. Die onzekerheid is killing.

2 maanden geleden

Reactie op Ninaa96

Hoii, ik heb dit ik ook rond de 5 weken gehad en nu weer (7+1). Ik mocht to ...
Heb je ook op 5 weken een echo gekregen? Konden ze dat bloedvat zien?

2 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Heb je ook op 5 weken een echo gekregen? Konden ze dat bloedvat zien?
Bij 5 weken idd een echo gehad en ze konden het zien. Morgen heb ik ook een afspraak staan voor een echo, dus dat blijft ook spannend.

2 maanden geleden

Reactie op suzen90

Ik zou zeggen bel je verloskundige. Laat een echo doen, dat gaat duidelijkh ...
Ik ben momenteel in het buitenland, anders had ik dat gelijk gedaan inderdaad. K ga nog even kijken of t mogelijk is om hier langs een gynaecoloog te gaan of iets. Dankjewel!

2 maanden geleden

Reactie op Ninaa96

Bij 5 weken idd een echo gehad en ze konden het zien. Morgen heb ik ook een ...
Pff spannend!!

2 maanden geleden

Reactie op suzen90

Ik heb 3 miskramen gehad waarvan er 1 zo ging. Wat was een missed abortion ...
Ah oke ja ik vermoed ook dat dit uitloopt op een miskraam. Kan me niet voorstellen dat dit nog goed komt.. echt een vervelende timing

2 maanden geleden

Reactie op Mommyofaboyyy

Ah oke ja ik vermoed ook dat dit uitloopt op een miskraam. Kan me niet voor ...
Wat ontzettend naar. Sterkte. Je kan wel altijd je verloskundige bellen. Zij kunnen soms ook al ben je in het buitenland wel wat voor je betekenen.

2 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad en was bij mij helaas een miskraam. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dacht ongesteld te zijn tijdens mn nod dus toen wel al heftig gebloed heb. Ik herken dit ook niet omdat mijn vorige miskraam ook gepaard ging met heel veel pijn en bloed en stolsels